Jannis-15 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Messier 13 - Great Globular Cluster in Hercules Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Stone72 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Dette kan jo henges rett på veggen. Meget bra. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg bare bøyer meg i stjerne støvet Mvh Tommy Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Takker Ble ikke helt fornøyd med bakgrunnen, men var mye som påvirket det så den ikke ble gjevn og fin. Månelys, tynn tåke, biler som kjørte forbi og opplyste tåken ende mer, kraftig dugg på speilet pga tåken osv osv. Får se om jeg kanskje prøver å rette litt på det senere. Men kan nok hende jeg forsøker meg på dette måtivet en gang til senere, på en måne-fri, tåke-fri, og ikke minst skyfri natt (var så mye skyer i går at 2/3 av all data jeg samlet inn gikk rett i søppla...). 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hei, Jan Erik. Under så ugunstige forhold som du beskriver, synes jeg du har fått fram et bemerkelsesverdig bra bilde ! Jeg tror at de fleste av oss her på forumet ville strålt av stolthet dersom vi hadde kunnet prestere brøkdelen av hva du er i stand til ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg