Gå til innhold

Hei! Hvem av disse spillene burde jeg kjøpe?

MohWarfighter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fallout 3 - kan sikkert fåes for rundt 100 kr på gamestop brukt :) fallout er mer free roaming ved at du kan plukke opp mange fler objekter og gå inn i de fleste hus i "utmarka", noe du ikke kan i gta v. i bykjernen i fallout 3 er det me avstengt. de andre spillene, bortsett fra gta v og assassins creed 4 er egentlig ikke free roaming..

spørs jo litt hva du er ute etter i tillegg;

Endret av kupoflupo
Lenke til kommentar

skyrim er jo fantastisk, men siden du ikke listet det opp regner jeg med at du har prøvd det :)

Jeg har det :p

Hvis du likte Bioshock 1, så tror jeg Bioshock Infinite ville vært bra for deg.

Takk for tipset :D

Ghost, uten tvil!

Ja jeg har tenkt litt på det, men har hørt det ikke er bedre enn bf4 :(

Free roaming?

GTA V

Jeg har ALDRI vert noe fan av gta. Blir fort lei :p

fallout 3 - kan sikkert fåes for rundt 100 kr på gamestop brukt :) fallout er mer free roaming ved at du kan plukke opp mange fler objekter og gå inn i alle hus, noe du ikke kan i gta v. de andre spillene, bortsett fra gta v og assassins creed 4 er egentlig ikke free roaming..

Er fallout bedre en skyrim?

Lenke til kommentar

Jeg har det :p

Takk for tipset :D

Ja jeg har tenkt litt på det, men har hørt det ikke er bedre enn bf4 :(

Jeg har ALDRI vert noe fan av gta. Blir fort lei :p

Er fallout bedre en skyrim?

hmm.. det er jo samme opplegget - skyrim har mer variasjon i topografi. men fallout 3 er jo variert og veldig stemningsfullt på sin måte. fallout har et gasnke tøft "sikte"system. fallout er et slags postapokalyptisk skyrim..hehe - så tenk deg skyrim satt i et flatere, postapokalyptisk landskap, med en noe brungrønnere fargetone - med gønnere istedet for sverd, og zombies istedet for draugur ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg skal kjøpe en av disse spillene men jeg vet ikke hvem :(:D

1. Assassin's Creed 4

2. Watch Dogs

3. Mad Max

4. Battlefield 4

5. Call of Duty Ghost

6. Metal Gear Solid 4

7. Far Cry 3

8. Bioshock Infinite

9. Fallout 3

10. The Last of Us

Hvilket burde jeg kjøpe? Jeg er veldig intressert i free roaming :p Takk

1. Fallout 3 (free roaming)

2. Battlefield 4

3. Bioshock Infinte

4. Skyrim (free roaming)

5. GTA V (free roaming)

Fallout 3 er mitt desidert favoritt spill, grunnet at det er så vanvittig omfattende. Du kan bruke hundre (kanskje tusen)vis av timer i det spillet, anbefales på det sterkeste.

Bf4 har kanskje campain-delen, men ingen slår cod når det kommer til multiplayer. Dette har vært trenden de siste årene.

Kommer an på hvem som spiller. Jeg liker spill som har store maps, og uendelig med våpen, noe BF serien klart størst mellom COD/BF.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

fallout 3 - kan sikkert fåes for rundt 100 kr på gamestop brukt :) fallout er mer free roaming ved at du kan plukke opp mange fler objekter og gå inn i alle hus, noe du ikke kan i gta v. de andre spillene, bortsett fra gta v og assassins creed 4 er egentlig ikke free roaming..

He, jeg irriterer meg alltid over at det er så mange hus som er sperret av i Fallout 3 :p Føler New Vegas har langt flere hus og bygninger du kan gå inn i. Uansett, Fallout 3 og New Vegas er begge fantastiske spill.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg spiller the last of us nå. Veldig bra spill men siden du vil ha free roaming dropper det vel ut.

AC4 har alltid vært bra med fritt map.

COD liker jeg nesten bare online delen siden er ikke store maps (noe jeg hater ved BF) og man kan fort bli god. Sammtidig som det er mye det samme så blir nok fort lei. Campaign er som regel uten noen historie nå lengre. Så lønner seg ikke av den grunn.

Far cry er jo å bra spill.

de andre har jeg ikke spillt og BF holder jeg meg nok langt unna. Men utifra hva jeg leser her tenker jeg Fallout 3 blir et spill på lista mi (:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Ghost er helt annerledes enn BF4, så det kan jo ikke sammenlignes, kommer bare ann på smak. Jeg stemmer på Just Cause 2 eller Read Dead Redemption, de får du sikkert billig også :)

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe en av disse spillene men jeg vet ikke hvem :(:D

1. Assassin's Creed 4

2. Watch Dogs

3. Mad Max

4. Battlefield 4

5. Call of Duty Ghost

6. Metal Gear Solid 4

7. Far Cry 3

8. Bioshock Infinite

9. Fallout 3

10. The Last of Us

Hvilket burde jeg kjøpe? Jeg er veldig intressert i free roaming :p Takk

Far Cry 3 får du "gratis" i Oktober om du er PS+ medlem.

Men å anbefale bare 1 av disse spillene er ekstremt vanskelig, om ikke umulig. Vet jo ikke hva du liker og har mest lyst til å oppleve i et nytt spill.

Mine tips er som følger:

Om du vil ha et spill som er veldig historie basert og som vil komme på flere punkter litt under huden på deg og som har en "troverdig" verden så ville jeg kjøpt The Last of Us. Alle som har en PS3 burde egentlig prøve det for å oppleve noe jeg mener er et av dem beste spillene som er laget.

Vil du ha massive kamper så er Battlefield 4 det eneste valget. Men liker du mer close quarter kamper så er helt klart Call of Duty Ghosts et bedre valg. Men da igjen så vil nok singleplayer biten i begge disse være bra.

Om det er mer type sandbox spill så blir det litt verre...da både Assasins Creed 4 og Watch Dogs ser helt utrolig bra ut. Du må nesten velge da om du vil ha et pirat spill eller en moderne setting. Jeg tipper begge blir to ekstremt bra spill utifra det vi har sett så langt.

Men om du har spilt disse tidligere AC spillene så kan det hende du som mange andre er blitt litt mettet og at Watch Dogs kan være et bedre valg.

Uansett så er det et luksus problem du har..alle spillene er/ser kanon bra.

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bf4 har kanskje campain-delen, men ingen slår cod når det kommer til multiplayer. Dette har vært trenden de siste årene.

det er jo cod som har campaign delen. multiplayer delen på bf4 er enorm du har en åpen verden med all verdens mulige kjøretøy og våpen noe COD ikke er i nærheten av og jeg har spilt alle cod men når jeg fikk prøve bf3 skjønte jeg at cod egentlig er no dritt

Lenke til kommentar

Prøv Borderlands1/2 Med alle DLC hvis du kan. En viss for for free roaming, og så ubeskrivelig mye morro og en hel mengde våpen som du aldri har sett like! God grafikk til den sjangeren (FPS) Kan spilles Co-op over nett og lokalt. Har minst 200-250 timer med spillet og fortsatt ikke lei! absolutt verd å sjekke ut. hvis du ikke har det allerede :)

Endret av krisi-stoffer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...