Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Gravde frem min "gamle" Amd idag. En 1700+ xp med palimino(eller ka i huleste kjernen hette) kjerne. Smekke det sammen og fyre opp, ser at an går på 1100 MHz :o. Ser litt rundt omkring og finne ut at an egentlig ska gå på 1467 MHz. Altså 11x 133. Men i Bios står an på 100 fsb. Greit, smal sak tenke eg. Har jo sett andre med lignende problem. Bare å sett fsb til 133. Går inn i bios og ska til å fyre opp til 133 når eg ser at 117 e max :o E det ein innstilling eg overser som gjør at eg kan stilla an opp til 133? Litt merklig at ett HK som dokker ser i topic e 133 ikkje kan stilles til det med orginal Bios i tilfellet. Regne med at det blir Bios flash, men hvis noen har noen innspill først? Anbefalinger til bra flash prog forresten? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tror det skal være en jumper på hovedkoret som du kan flytte på. Se i manualen eller i det easy guide hefte som fulgte med om hvor den befinner seg. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 oi, stemme det, va jumpere i gamle dager *undersøke* Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Jau, fant det. Men har fremdeles ikkje noe å stilla Volten på rammen. Kan heller ikkje stille på multipler? Eller er ikkje dette mulig uten blyant modden på på en 1700+ xp athlon med 256 chache..... Men fsb går opp til 248 eller noe nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå