b-real Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 I den nye frames versjoen av hw.forumet er det lagt til en funksjon der du kan gi div. folk poeng?? Hva skal disse poengene brukes til? Kåring av månedens beste bruker på forumet eller.no?? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Les denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12636&forum=60 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: KELViN skrev (2002-02-15 14:33):Les denne:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12636&forum=60 linken gav meg ingen svar i det hele tatt. Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: B|Real skrev (2002-02-15 14:22):I den nye frames versjoen av hw.forumet er det lagt til en funksjon der du kan gi div. folk poeng??Hva skal disse poengene brukes til? Disse poengene skal ikke brukes til noe som helst fra vår side. Det er kun ment som en pekepinn for andre brukere over hvor seriøs den enkelte bruker er, og her er det altså alle de andre brukerne som sier sin mening. Den eneste måten å påvirke denne ratingen er derfor å skrive gode innlegg, og få gode ratings fra andre brukere. Mvh, Amund Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hva er linken til frames-versjonen ? Hvorfor er ikke denne "annonsert" noe sted ? (som jeg kan se da) :smile: Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 14:42, B|Real skrev: Quote: KELViN skrev (2002-02-15 14:33): Les denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12636&forum=60 linken gav meg ingen svar i det hele tatt. ID5 og utover :smile: Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 15:19, JarleW skrev:Hva er linken til frames-versjonen ?Hvorfor er ikke denne "annonsert" noe sted ? (som jeg kan se da) :smile: Ser du ikke forsiden av Hw.no ? http://forum.hardware.no/frames/ Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Takk :wink: Må jo bare ha sagt at layout'n på frames-forumet så jo helt jæ**** ut. Håper det blir bedre etterhvert. Ja, syns at det normalt blir ryddigere med frames (som i det gamle forumet: http://www.delphi.com/hwno ) Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: JarleW skrev (2002-02-15 15:55):Må jo bare ha sagt at layout'n på frames-forumet så jo helt jæ**** ut. Håper det blir bedre etterhvert.Ja, syns at det normalt blir ryddigere med frames (som i det gamle forumet: http://www.delphi.com/hwno ) Jeg kan ikke design, akkurat den oppgaven overlater jeg til noen med mer peiling. Gode forslag mottas med takk! Har heller ikke jobbet spesielt med layouten i frames-versjonen. Funksjonaliteten begynner jeg imidlertid å bli fornøyd med, men det skyldes kanskje at jeg har laget alt slik jeg selv vil ha det? :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 En liten kommentar til noe som irriterer meg frames-forumet... Hvorfor blir rammen til venstre med postene i lastet på nytt hver gang jeg klikker på en post... Skjønner jo at man bør oppdatere oversikten innimellom, men litt av det geniale med Delphi forumet var jo at man kunne skumme igjennom postene og så klikke på neste uten å måtte begynne å skrolle på nytt eller laste noen ny side. Fordelen med frames forsvinner litt her syns jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: MailMan13 skrev (2002-02-15 16:49):En liten kommentar til noe som irriterer meg frames-forumet...Hvorfor blir rammen til venstre med postene i lastet på nytt hver gang jeg klikker på en post... hehe...ja hvor der den henne? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Amund: Hei det er ikke det at det er gjordt noe galt under designet, men bare litt for lite. Det er ganske rotete, hvertfall i menyen til venstre. Og at hovedvinduet ser litt "kjedelig" ut. Desiget til forumet uten frames er jo fint å se på, med litt farger osv. Ok, tok vel litt hard i når jeg sa det så jæ**ig ut, men det var førsteinntrykket mitt. Uoversiktlig. Går det ann å ikke vise poster man har lest før ?? Det hadde eventuelt vært en fin mulighet. Samme i det vanlige forumet. Ang. webdesign > er ikke noen rev jeg heller, og forum hadde jeg sikkert ikke klart å lage, men det mangler litt "eyecandy" :smile: Skal prøve å formulere meg litt mer mot konstruktiv kritikk enn "drittslenging" kanskje :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hvilken vei går skalaen? Er det 1 eller 6 som er toppkarakter? Litt kjipt å gi en skikkelig drittsekk toppkarakter :wink: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hva med useriøse typer, som kun er ute etter å sverte andre personer. Er ikke sikker på at en slik form for vurdering vil virke rettferdig. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Personlig tror jeg ett slikt "karakter/gradering system ikke vil ha noen positiv effekt. Greit nok att "moddene" har en egen annmerkining, men att brukere skal gis karakterer høres "helt vilt" ut. Ja jeg tror det vil føre til så mye negative følelser på mange brukere att dette forumet vil bli kraftig redusert i anntall brukere. Ja mange vil føle seg "snytt" og får andre med seg på denne "følel sen" Så hør nå på fornuft dere på hardware.no En del av grunnen til att dette forumet har mange brukere er att man kan være anonym uten spesielle "annmerkininger/karakterer. Har sett på en del forum i utlandet hvor de har innført ett slikt system, og de forumene har blitt krafig redusert i anntall brukere. Så vis dere på hardware.no ikke har tenkt og bli ett "lite spesialforum" så burde dere ikke innføre ett slikt system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå