salamishit Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hei Fikk for noen dager siden et brev fra Netonnet, i det brevet sto det at de hadde solgt meg et fake Bose CQ 15 headsetet, og jeg kunne få tilbake pengene hvis jeg jeg sendte tilbake produktet, pluss et gavekort på 200 kr. Hva er dette for noe tull egentlig? trodde netonnet hadde bedre kvalitetssikring på varene sine en dette. Så hvis man bestiller ifra netonnet så er det tydeligvis ikke sikkert at man får en genuin vare. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sjangsen er vel stor for at netonnet har blitt lurt, tar de som god fisk siden de sier ifra 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg boikotter Netonnet pga. den irriterende reklamen. Ikke bra at de har så dårlig kvalitetskontroll... Men jeg er positivt overrasket over den ærligheten de nå har utvist. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg boikotter Netonnet pga. den irriterende reklamen. Ikke bra at de har så dårlig kvalitetskontroll... Men jeg er positivt overrasket over den ærligheten de nå har utvist. Tja, Adblock + gratis frakt er greit Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg snakker om fjernsynsreklamen. Neeetonneeeet tadadada tadadada neeeetonneeeeeeeeeeeeeeet 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Dette er noe som kan skje alle. Som et eksempel kan de få inn et parti med ekte vare, deretter et parti med fakes, som ser like ut med mindre man virkelig går inn for å sjekke varen. At Netonnet går ut til kundene og gir beskjed er jo bare bra. Du merket vel ikke at du hadde fake headset? Så Netonnet kunne bare gitt kompensasjon til de (få?) som oppdaget at det var fake og latt resten av kundene leve i troen at de hadde ekte vare. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg snakker om fjernsynsreklamen. Neeetonneeeet tadadada tadadada neeeetonneeeeeeeeeeeeeeet Du mener kanskje at Komplett sine nerdereklamer er så mye bedre? Hei Fikk for noen dager siden et brev fra Netonnet, i det brevet sto det at de hadde solgt meg et fake Bose CQ 15 headsetet, og jeg kunne få tilbake pengene hvis jeg jeg sendte tilbake produktet, pluss et gavekort på 200 kr. Hva er dette for noe tull egentlig? trodde netonnet hadde bedre kvalitetssikring på varene sine en dette. Så hvis man bestiller ifra netonnet så er det tydeligvis ikke sikkert at man får en genuin vare. Minus de hundre kronene det koster å sende produktet tilbake, så alt i alt har du fått ca 100 kr ekstra for bryet. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Ja, Komplett sin nerdereklame er mye bedre. http://www.youtube.com/watch?v=gnH7tkipDlA Netonnet sine "billig"-reklamer som er filmet med et gammelt overvåkningskamera, og jinglen synges av en mann som ikke har øvd, er bare irriterende. For ikke å snakke om de folkene som massakrerer stueplanter i raseri over at de ikke sjekke prisene hos Netonnet først. Jeg kjøper aldri noe av firmaer som lager fjernsynsreklamer som er så irriterende. Endret 22. september 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Ja, Komplett sin nerdereklame er mye bedre. Netonnet sine "billig"-reklamer som er filmet med et gammelt overvåkningskamera, og jinglen synges av en mann som ikke har øvd, er bare irriterende. For ikke å snakke om de folkene som massakrerer stueplanter i raseri over at de ikke sjekke prisene hos Netonnet først. Jeg kjøper aldri noe av firmaer som lager fjernsynsreklamer som er så irriterende. Men likevel, her får de ekstra reklame fordi de lager så irriterende reklamer at vi snakker om de. Kjent triks i reklamebransjen det Men ja, de er utrolig irriterende. Komplett sine er faktisk severdige (til reklame å være da) Endret 22. september 2013 av Schwarzwald Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg vurderer å heve sanksjonene mine mot Netonnet etter at jeg ikke har sett de plagsomme reklamene på noen måneder. Jeg er ikke langsint. Jeg ble som sagt imponert over ærligheten deres etter å ha sett denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå