-Léon- Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Steam link Nå som spillet har kommet til PC, er det noen andre som har kjøpt det? Så langt er det vel bare en Early Access men hos meg er spillet veldig spillbart. Spiller på medium 1080p og ligger på en stabil 60fps. Det anbefales, eller "kreves" at du har en kontroller men det går an å bruke mus og tastatur. Selv om jeg ikke ville anbefalt det. Jeg vil si at spillet ser enda bedre ut på PC enn på Xbox. Sier vel seg selv at spillet ser bedre ut enn på Xbox. Endret 21. september 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Definitivt verdt å kjøpe, om du ikke allerede har det til konsoll. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Oii, var påtide et nytt zombie spill kom fordi det var jo vært total tørke på zombie spill i det siste. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Oii, var påtide et nytt zombie spill kom fordi det var jo vært total tørke på zombie spill i det siste. Utviklere lager det som selger. Disse spillene selger tydeligvis bra, uansett hvor mange det lages. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Hmmmm... Nei, tror jeg venter på Dying Light. Zombier er helt greit. Hvis zombiene ble byttet ut med aliens eller monstre i en realistisk setting måtte utvikleren ha funnet på en historie om invasjon fra space eller en annen dimensjon. Den historien har vi hørt langt flere ganger enn historier der zombier er involvert. Endret 22. september 2013 av FreemanG Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hmmmm... Nei, tror jeg venter på Dying Light. Zombier er helt greit. Hvis zombiene ble byttet ut med aliens eller monstre i en realistisk setting måtte utvikleren ha funnet på en historie om invasjon fra space eller en annen dimensjon. Den historien har vi hørt langt flere ganger enn historier der zombier er involvert. Godt poeng, folk stiller ikke spørsmål til et utbrudd av et ukjent virus Lenke til kommentar
Jext Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Utrolig bra zombiespill det her, synd det ikke er multiplayer for det hadde vært perfekt for dette spillet. Jeg har det allerede på xbox men tror jeg kjøper det på PC når det kommer støtte for mus/tastatur. Måtte bare gi opp å spille det på xbox pga ekstremt dårlig framerate. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 kjøpte det selv Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Skal skaffes, men har ikke xbox controller. Kan jeg ikke bruke PS3 kontrollern istedet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Skal skaffes, men har ikke xbox controller. Kan jeg ikke bruke PS3 kontrollern istedet? http://steamcommunity.com/app/241540/discussions/0/864979883879910794/ Så ja kanskje det vil fungere hvis du installere motionjoy som de nevner. Jeg vet ikke om det vil fungere, siden jeg bruker Xbox 360 kontroller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det fungerer helt fint å emulere x360-controller med sixaxis. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Spillt det en del med x360 kontroller, går veldig bra. Har også grafikken på maks, har en grei allround 60 fps. Det eneste jeg vil få lov til å klage på, som sikkert fikses er det at det kan begynne å lagge når man kjører bil og kjører inn på andre områder. Da kan man få noen spikes. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hadde kjøpt det dersom det ikke hadde vært så linært som jeg får inntrykk av at det er. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Hadde kjøpt det dersom det ikke hadde vært så linært som jeg får inntrykk av at det er. Hva er det du synes er så linært med spillet? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er dette spillet kun single player? Isåfall hvorfor? All logikk tilsier vel at dette ville blitt fra som coop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå