ChristianJoCed Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hei! Bestilte en en jakke til 1000kr og noe, og vet jeg må betale moms osv. Lurte på om jeg får en regning, eller om jeg må betale på postkontoret? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det spørs hva du valgte når du bestilte jakken. Du kan vell gå inn å sjekke. Som oftest er det regning som følger med pakken. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Etter min erfaring pleier det å komme en regning fra Tollvesenet noen måneder etter jeg fikk pakken. En sjelden gang slipper pakken unna tollen. Endret 21. september 2013 av Aerow Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Bestilte du den fra utlandet? Lenke til kommentar
ChristianJoCed Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Bestilte du den fra utlandet? Jeg bestitlte den fra utlandet ja, "asos.com" tror den er britisk. (gratis frakt) Valgte ikke noe annet enn vanlig leverig. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Importkalkulator: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no Også kommer gebyr for fortolling i tillegg avhengig av fraktmåte. Lenke til kommentar
ChristianJoCed Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 kom på ca. 340kr da. jaja, dyrt å være norsk, men det er jo ikke så mye i forhold til det jakken koster da. Men leverer posten post på lørdager? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg bestitlte den fra utlandet ja, "asos.com" tror den er britisk. (gratis frakt) Valgte ikke noe annet enn vanlig leverig. Da kommer det nok en regning fra tollvesenet tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå