Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Har ikke Valve sagt at de har droppet Ep3 til fordel for HL3? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Har ikke Valve sagt at de har droppet Ep3 til fordel for HL3? De sa de var ferdige med episoder, og det sier jo selv at de ikke presser ut en episode til 5-6 år i etter tid. Edit: Men Holy Gaben, om det er det jeg tror det er, kommer jeg til å Overdose av lykkerus. Endret 21. september 2013 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 3 nye våpenskins til CS:GO, tenker jeg. Enten det eller tre nye hatter til Team Fortress 2. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hadde vært fett om det kun var hatter til TF2. Dæven. Internett hadde eksplodert. 7 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Krysser fingre for at HL3 blir annonsert + en teaser! Men Steambox er nok en av dem + mulig mer info om "vennedeling" av spill via Steam? Ellers så kan det godt hende at HL3 blir nevnt + kanskje ett spill til. Fullt mulig at det er nye funksjoner til Steam som også er ett av alternativene. Vi får vente til mandag med å se hva som er nyhetene! Blir det HL3 så blir det PC oppgraderinger når det slippes! (det trengs egentlig, men med barn på 1,5år er det ikke så mye spilling, så er ikke pri før det skjer store ting). 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hvor leser folk overhodet "det kan være HL3!" inn i "tre kunngjøringer om framtida til steam...?" Kanskje Wizard's first rule: People believe what they want to believe, because they are afraid it might be true. 2 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hmm jeg tipper: 1. Half-Life 3 2. Steam "operativsystem" basert på Linux. Denne følges tett av: 3. Steambox som kan kjøre både Steam OS og Windows Muligens vil punkt 3 også inneholde punkt 2, og punkt 2 vil være Left For Dead 3 :-) Uansett: sykt spennende :-D Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Den 3. kunngjøringen er sikkert HL3, men den kunngjøringen får vi aldri se noe til siden Valve ikke kan å telle til 3.. 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Steam blir tilgjengelig på PS4! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) 1. Hatter 2. Steamworks for HL1 (eller Blue Shift for den saks skyld) 3. Enda en eller annen unyttig funksjon koblet opp mot badges. Jeg klarer ikke å få forventningene opp til dette. Håper selvfølgelig på å bli overrasket, men Valve har for vane å skape mer blest enn det som egentlig er nødvendig til visse kunngjøringer. Endret 21. september 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 For de som ikke fikk dette med seg tidligere:“We've been working on Valve's new engine stuff for a while, we're probably just waiting for a game to roll it out with.”http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-12-gabe-newell-confirms-valve-working-on-source-2Håper som mange andre at dette er HL3. Ikke "Episode Three", men en solid oppfølger. Det fortjener fansen etter den ondskapsfulle cliffhangeren med 6 års venting. Det blir vel totalt 7-8 år hvis vi er heldige tenker jeg. 2 Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Vi har ikke hørt noe nytt om Space Simmen til Valve siden 2012. Forhåpentligvis kommer det noe konkret. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Hvor leser folk overhodet "det kan være HL3!" inn i "tre kunngjøringer om framtida til steam...?" Kanskje Wizard's first rule: People believe what they want to believe, because they are afraid it might be true. I tilfelle du ikke har fått det med deg, det å spekulere i HL3 annonsering er en løpende spøk på internett. Redigert: og det er tydelig populært som du kan se fra første post i denne tråden. Endret 22. september 2013 av Civilix Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Håper for all del ikke mer Left 4 Dead. Gått meg lei på skyt zombier ihjel rampage. Heller annonser Half Life 3 til kommende konsoller og ultimate PC versjon Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det bør jaggu være HL(EP)3, hvis ikke blir jeg mental Vet ikke om jeg vil ha Ep3 eller HL3. Dersom det blir HL3, må jeg skaffe en ny og kraftig pc, men er det EP3, er det jo grafisk gammeldags 'Hmm, vanskelig valg..... Uansett om det er EP3 eller HL3 (EP3 er forresten utelukket, ettersom de har sagt de skulle droppe episodene), så har de laget Source 2-motoren, så den grafiske overhalingen vil være der. Yes. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg synes nesten ikke Valve kan komme i 2013 og si de har "store nyheter" som ikke er HL3. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Med mindre de annonserer HL3 så vil jo egentlig alt være en skuffelse. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Bør være annonseringen av Half-Life 3 og en måte å ta knekken på de hersens Advisorene. Dr. Kleiner's Advisor Repellent. Alt annet vil være svært skuffende. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Håper de kommer med oveføring av titler.. Jeg har spill på to steamkontoer som er irriterende. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Håper de kommer med oveføring av titler.. Jeg har spill på to steamkontoer som er irriterende. Om du sender dem mail, så har de mulighet å slå sammen kontoer. Mulig de er strengere på det nå, men jeg har iallefall gjort det tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå