Gå til innhold

Spurvhauk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Jan Erik.

For noen bilder, - nå datt jeg nesten av stolen !

Skarpheten er "spot-on", lyset er fantastisk, og bidrar til å framheve alle detaljer !

Begge fuglene står i en pen positur, og jeg er i det hele tatt mer enn imponert over den særdeles høye kvaliteten i begge bildene !

(Jeg tror ikke at jeg ville ha kritisert noe ved disse bildene, med mindre jeg kunne framlegge noen som var bedre ... .).

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Jan Erik.

For noen bilder, - nå datt jeg nesten av stolen !

Skarpheten er "spot-on", lyset er fantastisk, og bidrar til å framheve alle detaljer !

Begge fuglene står i en pen positur, og jeg er i det hele tatt mer enn imponert over den særdeles høye kvaliteten i begge bildene !

(Jeg tror ikke at jeg ville ha kritisert noe ved disse bildene, med mindre jeg kunne framlegge noen som var bedre ... .).

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Fy fader...helt vilt på forplassen idag...ble helt skjelven etterpå...de to jakta ett par timer på Nøtteskrika. V1 en 6m avstand og V2 10-12m;)

Og tusen takk :)

Hei Jan Erik.

FLOTTE bilder av spurvehaukene. Her får man virkelig forståelsen av uttrykket "haukeblikk". Begge omkranses av et nydelig lys. Suverent utført Jan Erik :D

Mvh. Lisbeth.

Tusen takk :)

Veldig bra Jan Erik! Likar spesielt versjon 2 - av hannen, der ljoset er meget bra :)

Tusen takk :)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...