RBW Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Med en egen arm får du mye mer frihet på skrivebordet.Test: Silverstone ARM11SC Lenke til kommentar
capitane Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Support max. weight 2 ~ 10Kg (4.4~22.1lbs) per arm Lenke til kommentar
capitane Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 "Støtte for VESA 75 og 100" - dette blir for lite! Har en 25" Samsung som kun har feste for vesa 20x10. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 at du må bruke begge hender er jo en fordel, for det betyr jo at skjermen ikke flytter på seg selv.. 6 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Dere har glemt en ting som øker nytteverdien. Jeg har noen ganger med avstandsbrille feil avstand til skjermen ift hvordan jeg sitter for å se klaret mulig. Å enkelt kunne dra skjermen litt frem og tilbake for å opprettholde best fokus avstand vil være nyttig. Til sammenlikning , om skjerm står på bord/fot vil det være så kronglete med en stor tung 22/24" skjerm at man ikke gjør denne lille flyttingen i praksis. 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Virker som et ganske greit produkt det der. Selv har jeg XFX Triple Monitor Stand til mine 3 skjermer og er veldig fornøyd med det Eneste ulempen er at det tar jævlig stor plass! Endret 21. september 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) "Vi lot oss begeistre av BenQ XL2720T"*klikker på linken*"Den skal være herlig for spillere - men vi er ikke overbevist."Hvorfor ikke linke til en skjerm dere faktisk anbefaler? Endret 21. september 2013 av Andoon Lenke til kommentar
Plump Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vesa 75 og 100 er grei info. På produktets hjemmeside står det derimot at den kun støtter opp til 24". Jeg har selv en 27" dell og en 27" asus som jeg bytter til ved fps spilling. For min del støttes vekten, men ikke størrelsen - eller vil det gå?. Fin test, men hadde vært supert om dere feks testet ulike skjermstørrelser og hadde litt mer teknisk info om produktet og evt ha noen alternativer representert. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Er det lengdene på armene som gjør at den ikke støtter noe over 24"? Er det fordi man ikke vil kunne flytte f.eks en 27" like mye pga dens høyde? Har selv en 29" Wide jeg gjerne skulle satt en fot på. Ut ifra hva jeg ser så vil det fungere helt fint. Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Justerbar arm som bare koster 700 kr selv med et kjent merke , nå fikk jeg lyst :o Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Når den ikke støtter høyere enn 10kg er det vekten som gjør at skjermen rett og slett kommer til å bli dratt ned til skrivebordet. Armen blir med andre ord helt ubrukelig. Tro meg, jeg har en 27" som jeg måtte sette tilbake på foten sin igjen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Virker som et ganske greit produkt det der. Selv har jeg XFX Triple Monitor Stand til mine 3 skjermer og er veldig fornøyd med det eneste ulempen er at det tar jævlig stor plass! Kikket på den selv i går, men som du sier stor og klumpete, samt svindyr. Fant denne i stedet som virker mye mindre klumpete, og koster 1500,- mindre. Oftest er business utstyr dyrere enn de for private, men ikke denne gangen. Har man mulighet til å kjøpe inn IT tilbehør via jobben, så er det på enkelte ting ekstremt mye å spare, selv veld å handle her hjemme. Har funnet ut at Komplett de andre nett butikkene tar blod priser på nettverkskabler, s-ata kabler og alle andre type kabler. Kikket på S-ata kabel, kostet 75,- hos komplett, og får dem til 20,- hos bedrifts sjappa vi bruker. Spesielt skjermkabler er ekstremt dyre hos de normale nettbutikkene. Skal legge til at denne fra Silverstone var billigere enn hva jeg kunne finne hos de jeg handler hos. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Ja, prisen er høyere enn hva Biltema tar for slike "armer", men så får man jo også et mer forseggjort produkt. Tipper denne ville kostet kr 2000,- til 2500,- isj hos Elkjøp Endret 21. september 2013 av G Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja, prisen er høyere enn hva Biltema tar for slike "armer", men så får man jo også et mer forseggjort produkt. Tipper denne ville kostet kr 2000,- til 2500,- isj hos Elkjøp Jeg bruker en arm fra biltema å den gjør jobben like bra. Ser kanskje ikke så fancy ut med sølvlakk å greier, men hvem bryr seg om sånt. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har tre små leddede veggfester til mine tre 24"-skjermer og det tar IKKE veldig mye plass ^^, Lenke til kommentar
excubated Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kan den monteres opp-ned, eller vil noe falle fra hverandre da? Tenker altså på å henge skjermen ned fra en hylle. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Noen som vet forskjellen mellom de to utgavene som det lenkes til på prisguide.no? Den ene koster 700,- mens den andre 900,-. Begge hos deal.no? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Dere har glemt en ting som øker nytteverdien. Jeg har noen ganger med avstandsbrille feil avstand til skjermen ift hvordan jeg sitter for å se klaret mulig. Å enkelt kunne dra skjermen litt frem og tilbake for å opprettholde best fokus avstand vil være nyttig. Til sammenlikning , om skjerm står på bord/fot vil det være så kronglete med en stor tung 22/24" skjerm at man ikke gjør denne lille flyttingen i praksis. Glimrende poeng, har selv litt problemer med å få korrekt avstand på skjerm. Så denne saken kan nok absolutt hjelpe der. Prisen var jo flott også Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja, prisen er høyere enn hva Biltema tar for slike "armer", men så får man jo også et mer forseggjort produkt. Tipper denne ville kostet kr 2000,- til 2500,- isj hos Elkjøp Hvem nevnte Biltema? Handler aldri hos dem. Det er mange sjapper her i Norge som ikke retter seg mot den normale forbruker, men mot bedrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå