LittleWarrior Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Hei, jeg bygget en pc for en kompis nå nettop, og når vi installere windows går alt fint ( utenom med windows 8 som e noe helvette bullshitt, HOLD DEG VEKKE!) Når han installerer Driveren til skjermkorte så går alt fint helt til han restarter, windows flagge loader også i starten blei skjermen bare svart etterpå, så litt grå, så restarta med og reinstallere windows 7. Så prøvde vi igjen og fant ut at det ikke funka, men vi kom lenger, vi kom til skrivebordsbakgrunnen. Vi prøvde control+alt+del, da ble alt svart og vi reboota i safemode og gikk inn og avvinstallere driveren. Så startet vi igjen uten driver og alt gikk fint! Helt til vi prøvde og installere driveren på nytt. Litt hjelp? Jeg kjøpte meg selv en 770 og kjører en 320.08 Driver versjon, han kjører 320.48, leste en plass at det var på 320.18 det skar seg. Fins det en 320.08 driver GTX 780? Lenke til kommentar
LittleWarrior Skrevet 21. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 JEG FANT UT PROBLEMET! DRIVEREN FÅR SKJERMEN DIN TIL Å TRO AT DU HAR 2 SKERMER!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå