sluffy Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg fant ut at jeg skulle prøve å spille litt vice city igjen, men når jeg startet spillet var oppløsningen i spillet satt til laveste (800x600 eller noe sånnt), så jeg stillte den oppover go klarte å trykke ett hakk for langt før jeg trykket enter... jeg fikk opp den "out of range" på skjermen så jeg trykket ctrl + alt + del etter å ha prøv å få instillingen ned igjen i blinde... når jeg starter spillet igjen får jeg forsatt opp meldingen go lurer på om noen vet hvordan jeg kan få satt instillingene tilbake til standard oppsett eller endret det helst uten å installere det på nytt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du må nok reinstallere spillet, men du kan ta vare på savegames, kan du ikke? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 det går vel ann... men er så stress, har hatt problemer med installasjonen før, noen som vet om noen andre måter.. eller har lyst til å telle for meg (gå inn i spillet og telle hvor mangen ganger jeg skal trykke ned og opp og enter osv... tror det skal være en restore to default knapp... noen som har lyst å lede meg til den???) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå