Gå til innhold

Forslag til jobb hvor en kan jobbe fra hjemmekontor?

Luzi

Anbefalte innlegg

Saken er den at jeg skal til Mexico og være der i en lengre periode. Jeg er i den forbindelse på jakt etter en eller annen fleksibel jobb hvor jeg kan jobbe fra hvor som helst og ikke er avhengig av å møte opp på et kontor. Jobber pr i dag som finansrådgiver i bank her i Norge, men er åpen for hva som helst av forslag. Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener at Google hadde noen stillinger tidligere som betalte helt greit, iallfall med tanke på at du kan dra til Thailand å gjøre jobben. Dette gikk vel mest på forefallende arbeid, sjekke innhold på sider o.l. Mulig noen her inne vet mer?

Ellers så går det fint an å skrive en blogg. Uten at jeg tror det blir den helt store timeslønnen, men kan kanskje vært litt artig for din egen del.

Mulig at det finnes noe forefallende arbeid som du kan gjøre noen timer i uka fra din nåværende jobb? Hør med din arbeidsgiver!

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Google ja, ok, kanskje jeg kan sjekke med de.

Ang blogg så har jeg vært inne på tanken, absolutt interessant, men det er klart at det er ikke lett å tjene penger på det, med mindre en har noe nytt og annerledes å formidle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...