inexx Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Kjøpte da denne pcn fra komplett i fjor med windows 8. I det siste hender det at etter et par timers bruk på pcn så blacker visse deler av oppgavebaren ut. Bruker og starte med at klokka og alle iconene nede i høyre hjørne blir helt svart, så blir de prosessene jeg har kjørende svart. Det går fortsatt ant og klikke på visse greier, men det er ganske "bugget", altså visse ting åpner seg ikke selvom du trøkker på dem.(i blinde altså) Har prøvd og søkt litt men finner ikke noen konkrete svar, har noen her opplevd noe av det samme? Pc specs: i3-3220 430w psu msi geforce 650 1g msi b75ma-p45 socket 1155 8gb ddr3 1600mhz Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Har du installert noe tredjepartsprogramvare på Windows 8 pcen, slik at du omgår Startskjermen (ModernIU) og jobber kun på skrivebordet? For bruker du Windows 8 appene og startskjermen, så vil du jo ikke se klokken. Har du f.eks startknappen tilgjengelig? Om ja, kan det jo være at programvaren du da bruker har noen problemer. Om nei, ville jeg nesten bare ventet til 18.oktober og så oppgradert gratis fra Windows 8 til Windows 8.1 Lenke til kommentar
inexx Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Har du installert noe tredjepartsprogramvare på Windows 8 pcen, slik at du omgår Startskjermen (ModernIU) og jobber kun på skrivebordet? For bruker du Windows 8 appene og startskjermen, så vil du jo ikke se klokken. Har du f.eks startknappen tilgjengelig? Om ja, kan det jo være at programvaren du da bruker har noen problemer. Om nei, ville jeg nesten bare ventet til 18.oktober og så oppgradert gratis fra Windows 8 til Windows 8.1 Har ikke lastet ned noen spesiell programvare for startskjermen eller noe lignende. Start knappen, altså Windows knappen på tastaturet funker, men da kommer jeg inn på en helt svart startskjerm hvor jeg ikke kan se noen apper, kan "mouseovere" nede i høyre hjørne slik at den søk og innstillinger menyen kommer opp, men der er også alt svart. Tror nesten det må være noe feil med selve programvaren min da, har reformatert via W8 og det skjer fortsatt. Er ikke noe stor plage da det som oftest skjer etter et par dager, noen få ganger etter et par timer. Og skjer som oftest mens jeg tabber ut av CS:GO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå