buffy88 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 nå er jeg nettopp ferdig med the last of us og trenger et nytt ps3 spill.. dette er det første "skyte spilllet" jeg har spilt å jeg likte dette veldig godt. så nå håper jeg noen kan foreslå noen spill som ligner litt på TLOU. Det jeg likte med dette spille var: det var en god historie (ikke bare skyte og drepe på gøy) det var ikke så mye skyting (liker best hvis jeg kan stå litt på avstand å ta de en etter en med en rifle, fordi jeg er elendig til å sikte raskt) likte og at det ikke var så høy hastighet på spillet og at jeg kunne bruke god tid. litt stealth går bra men ikke for mye. jeg er jo da helt ny til slike spill så det må ikke være så avanserte greier Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Du kan jo ta en kikk på de tre Uncharted-spillene. Det er de samme som har laget The Last of Us som har laget dem. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg kjenner ikke til last of us. Men har du vurdert GTA V? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har ikke spilt The Last of Us, men av det jeg har sett og hørt ligner det veldig på Uncharted-spillene, så støtter den. Likte alle tre spillene veldig godt, er også samme utvikler (Naughty Dog). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Etter min mening overgår The Last of Us overgår Uncharted-spillene i stor grad. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Du kan jo ta en kikk på de tre Uncharted-spillene. Det er de samme som har laget The Last of Us som har laget dem. da skal jeg gjøre det takker Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Jeg kjenner ikke til last of us. Men har du vurdert GTA V? nei har egentlig utelukket det fordi jeg trodde det var et bil spill, men jeg kan alltids sjekke det ut takker Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Jeg har ikke spilt The Last of Us, men av det jeg har sett og hørt ligner det veldig på Uncharted-spillene, så støtter den. Likte alle tre spillene veldig godt, er også samme utvikler (Naughty Dog). ja kan se ut til at jeg må gå for uncharted.. naughty dog har jo en god del bra spill takker Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Etter min mening overgår The Last of Us overgår Uncharted-spillene i stor grad. ja jeg har hørt at the last of us er et ganske så unikt spill.. men nå må jeg ha et nytt spill Mafia 2 det ska jeg sjekke ut takker Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Har ikke spilt Last of us ettersom jeg ikke spiller konsoll. Men har du prøvd Outlast? http://www.youtube.com/watch?v=2GPf3MdVOKI Endret 21. september 2013 av teb1986 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Har ikke spilt Last of us ettersom jeg ikke spiller konsoll. Men har du prøvd Outlast? http://www.youtube.com/watch?v=2GPf3MdVOKI WOW!! det var intens, nei har ikke spilt det før.. men hvis det finnes på ps3 så tror jeg at jeg må prøve det.. hvis jeg tør Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 nei har egentlig utelukket det fordi jeg trodde det var et bil spill, men jeg kan alltids sjekke det ut takker Nei, det er ikke et rent bilspill http://m.ign.com/games/grand-theft-auto-v/ps3-20594 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nå er det rimelig mye skyting i Uncharted-spillene da, men de er nå veldig bra. Stort pluss om du liker eventyr ala Tomb Raider, Indiana Jones og lignende. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 The Last of Us er Uncharted med lite ammo. Du burde sikkert ta en kikk på Heavy Rain, som er et spill som har et veldig stort fokus på selve historien. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Nei, det er ikke et rent bilspill http://m.ign.com/games/grand-theft-auto-v/ps3-20594 åja kanskje jeg må gi det en sjangs da endte opp med uncharted men greit å ha noen andre å teste ut når jeg er ferdig med det Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sjekk ut Uncharted ja. Husker godt jeg satt klistret til skjermen med de for en stund siden. Ga meg noe spill ikke har gitt meg på lenge! Har forsåvidt ikke spilt TLOU enda, har hørt det er virkelig bra! Men så var det dette med tid da.. Har et par andre i bunken her og! Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Nå er det rimelig mye skyting i Uncharted-spillene da, men de er nå veldig bra. Stort pluss om du liker eventyr ala Tomb Raider, Indiana Jones og lignende. gjør ikke noe om det er mye skyting så lenge det ikke er så mye heavy skyting hvis du skjønner..jeg kan skyte meg gjennom hele spillet hvis jeg kan få sitte bak en stein eller bak en vegg å gjøre det.. det er når jeg må reagere kjapt og sikte fort at jeg sliter.. men så har jeg jo bare spilt crash bandicoot, spyro og sånne type spill da Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 The Last of Us er Uncharted med lite ammo. Du burde sikkert ta en kikk på Heavy Rain, som er et spill som har et veldig stort fokus på selve historien. ja ser det, jeg endte opp med å kjøpe uncharted.. men ska skrive heavy rain opp på listen.. det er faktisk et spill jeg har vurdert før men ikke kjøpt enda takker Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Sjekk ut Uncharted ja. Husker godt jeg satt klistret til skjermen med de for en stund siden. Ga meg noe spill ikke har gitt meg på lenge! Har forsåvidt ikke spilt TLOU enda, har hørt det er virkelig bra! Men så var det dette med tid da.. Har et par andre i bunken her og! ja det var uncharted jeg endte opp med.. ser bra ut så langt tror nok jeg kommer til å kjøpe 2 og 3 også å du bør virkelig prøve TLOU.. men ikke gjør det før du har tid til å sette deg ned noen timer, for du kommer til å være hooked ved første øyeblikk.. det ble ihvertfall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå