dbass Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Vil det si at alle mennesker egentlig er 50% grønnsak? Jeg tror ikke jeg inneholder så mye vann, det er jeg alt for tynn til. betyr det at jeg ikke er menneske? Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tror ikke jeg inneholder så mye vann, det er jeg alt for tynn til. betyr det at jeg ikke er menneske? Du inneholder like mye vann prosentmessig som alle andre. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tror ikke jeg inneholder så mye vann, det er jeg alt for tynn til. betyr det at jeg ikke er menneske? Stemmer. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Du inneholder like mye vann prosentmessig som alle andre. Jeg tror forholdet skjelett/annen masse hos mennesker med lav BMI er høyere enn hos mennesker med høy BMI. Correct me if I am wrong Og jeg tror ikke skjelett inneholder så mye væske. Endret 23. oktober 2013 av dbass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå