Ezmeralda Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Heihei! Har vært medlem her en liten stund nå, men tenkte jeg kunne legge ut en sånn "hvem er jeg" post fordi vel... det hørtes gøy ut. Jeg er ei 18 år gammel jente, der personlighet kanskje minner mer om en 12 år gammel gutt. Bor i Vestfold. Heterofil. Er ikke så mye å si om utseende. Bryr meg minimalt om sminke, extentions og alt det tullet der, kjører vanligvis naturlig men vil ikke dermed si at jeg gir helt faen i hvordan jeg ser ut. Trener og spiser for det meste sunt, men seff... taco vil alltids være velkommen. Verken tynn eller feit, sexylubben. Rawr. Selvironi er kult. Heller hund enn katt, øl istedenfor vin osv. Holder på med siste året på vgs. Jobber som vaskekjærring for min egen mor en gang i uka, Av interesser kan jeg nevne film/serier/dokumentarer, musikk, tegning, spilling, fotografering m.m. Ting jeg ikke liker er feks. romantiske komedier (Love actually stiller sterkt), mennesker som tar solarium om vinteren (det er vinter, man skal se ut som en bleik fis), frustrerte 13 åringer på facebook og sylteagurk på burgeren. hehe. Var tidligere innom KG en del, men seksuelt frustrerte kvinnfolk på 40+ interesserer meg ikke så veldig. Selvom de til tider kan være underholdene. Vet ikke hva mer jeg skal skrive her, er det noe dere lurer på er det bra å spørre. Taco out! Endret 17. november 2013 av Ezmeralda Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er du en taco? 3 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 kun på fredager Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg er et riskorn på lørdager. Kan vi bli venner, tror du? 2 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 bestevenner Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Velkommen Takk Hei. Hei. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ting jeg ikke liker er feks. romantiske komedier (Love actually stiller sterkt), mennesker som tar solarium om vinteren (det er vinter, man skal se ut som en bleik fis), frustrerte 13 åringer på facebook og sylteagurk på burgeren. hehe. ^ Deal.Breaker. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Velkommen, tror nok du finner et sundere forummiljø her en på KG. Selv liker jeg ikke sylteagurk på burgeren, men vanlig ikke-sylte agurk syns jeg passer perefekt på burgeren. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sylteagurk hører absolutt hjemme på burgeren. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Sylteagurk hører absolutt hjemme på burgeren. Nei. Sylteagurk er feil og du vet det. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nei. Sylteagurk er feil og du vet det. www.norskfreakforum.no 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Taco er sunt. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Taco er sunt. Ja med unntak av lefsa, rømmen og div. andre tulleting. Men pshhh who cares Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sylteagurk er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Velkommen. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Velkommen til Diskusjon.no, Snerkfrøken. Endret 21. september 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg stiller meg bak dem som er for sylteagurk på burgeren. Det gir en spiss topp på smaksopplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå