Ezmeralda Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Heihei! Har vært medlem her en liten stund nå, men tenkte jeg kunne legge ut en sånn "hvem er jeg" post fordi vel... det hørtes gøy ut. Jeg er ei 18 år gammel jente, der personlighet kanskje minner mer om en 12 år gammel gutt. Bor i Vestfold. Heterofil. Er ikke så mye å si om utseende. Bryr meg minimalt om sminke, extentions og alt det tullet der, kjører vanligvis naturlig men vil ikke dermed si at jeg gir helt faen i hvordan jeg ser ut. Trener og spiser for det meste sunt, men seff... taco vil alltids være velkommen. Verken tynn eller feit, sexylubben. Rawr. Selvironi er kult. Heller hund enn katt, øl istedenfor vin osv. Holder på med siste året på vgs. Jobber som vaskekjærring for min egen mor en gang i uka, Av interesser kan jeg nevne film/serier/dokumentarer, musikk, tegning, spilling, fotografering m.m. Ting jeg ikke liker er feks. romantiske komedier (Love actually stiller sterkt), mennesker som tar solarium om vinteren (det er vinter, man skal se ut som en bleik fis), frustrerte 13 åringer på facebook og sylteagurk på burgeren. hehe. Var tidligere innom KG en del, men seksuelt frustrerte kvinnfolk på 40+ interesserer meg ikke så veldig. Selvom de til tider kan være underholdene. Vet ikke hva mer jeg skal skrive her, er det noe dere lurer på er det bra å spørre. Taco out! Endret 17. november 2013 av Ezmeralda Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er du en taco? 3 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 kun på fredager Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg er et riskorn på lørdager. Kan vi bli venner, tror du? 2 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 bestevenner Lenke til kommentar