Oddbjørn S Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Hei, jeg har lyst til å bygge en pc med bitfenix prodigy no psu kabinettet. jeg ønsker ikke å han denne pcen til å spille spill som chrysis 3 på High/ultra, jeg ønsker bare en pc som kan spille Bioshock infinit på medium setting. Jeg har tenkt å oppgradere pcen senere så den skal ikke være så dyr. jeg satser på 5000kr visst mulig. Endret 21. september 2013 av KVTL Redigerte emnetittel Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei, den vanlige utgaven av Bitfenix Prodigy støtter ikke mATX, det er et mITX kabinett. Du må ha den utgaven med "M" på slutten for mATX støtte. Mener du 5000,- inkludert kabinett, tastatur, operativsystem og mus? Lenke til kommentar
Oddbjørn S Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Hei, den vanlige utgaven av Bitfenix Prodigy støtter ikke mATX, det er et mITX kabinett. Du må ha den utgaven med "M" på slutten for mATX støtte. Mener du 5000,- inkludert kabinett, tastatur, operativsystem og mus? Nei, alt i alt tenkte jeg 7000kr om muligt. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nå har jeg prøvd å komme under 5000 for bare maskinen, uten operativsystem, samtidig som du skal ha oppgraderingsmuligheter, og grei ytelse nå. https://prisguiden.no/liste/143803 Jeg har måtte kutte steder jeg helst ikke ønsker å spare penger, som hovedkort; jeg ville heller valgt et Z87-brikkesett hovedkort. Jeg har også måtte velge en rimeligere prosessor, jeg ville helst anbefale 4670k Jeg har valgt å benytte en god strømforsyning, det er verdt pengene uansett. RAM-brikkene har jeg også valgt å ikke kjøpe det kjipeste av det kjipe, det er liten prisforskjell mellom OK og god RAM. På sikt kan du også sette inn en SSD disk. Om du velger å legge litt ekstra i maskinen, ville jeg foreslå følgende: https://prisguiden.no/liste/143541 Jeg vil påstå at dette er en maskin som du vil være mye mer fornøyd med, men makspris er makspris, så jeg forstår om du ikke vil bruke så mye. Lenke til kommentar
Oddbjørn S Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 tusen takk for hjelpen. jeg kommer nok til å ende opp med noe som ligner den første siden planen min er å oppgradere litt etter jul. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 jeg kommer nok til å ende opp med noe som ligner den første siden planen min er å oppgradere litt etter jul. Det er en dårlig løsning. Spar opp pengene til løsning nr 2 og gå for den. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja helt enig, gå for oppsett nummer to det blir billigst og best i lengden. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det kan se ut som at Bioshock Infinite kan kjøres med Intel HD 4000 på medium grafikk. Da vil jeg anbefale oppsett nummer 2, uten skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå