billywillie Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har fjernet den med malwarebytes og også kjørt cf, men maskinen vil ikke starte i normal modus. Dvs. den starter men jeg får bare svart skjerm. ComboFix.txt Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Bumper denne. Får bare brukt maskinen i sikkerhetsmodus men er ikke sikker på om det er trygt. Får opp oppgavebehandler når jeg prøver å starte normalt og fant 3 mistenkelige oppstartprosser som jeg drepte, AsusTPCenter.exe AsusTPloader.exe Bootstrap.exe men skjermen var like svart. Kjørte også et online scan med eset men de fant ikke noe. Er det ingen her lenger? Mulig det er smittsomt dette. Har nå fått dette på en annen maskin også. Med masse forskjellige varianter av pop.optional navnet. Malwarebytes sier den fjerner men like etterpå er den der igjen! Endret 22. september 2013 av billywillie Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Bumper denne. Får bare brukt maskinen i sikkerhetsmodus men er ikke sikker på om det er trygt. Får opp oppgavebehandler når jeg prøver å starte normalt og fant 3 mistenkelige oppstartprosser som jeg drepte, AsusTPCenter.exe AsusTPloader.exe Bootstrap.exe Dette er ikke malware, som navnet sier er dette helt legale filer fra din notebook produsent ASUS. Hvis man dreper alt som "ser mistenkelig ut" får man svart skjerm fordi man har kjørt hele systemet i grøfta. Bootstrap.exe tilhører HP. PUP.Optional.BrowseFox.A er PUP: potentiel uønsket program, ikke malware heller. Jeg anbefaler deg å gjøre en systemrestore på et tidspunkt før du gikk beserk med Anti-virus tools og diverse fileslettning. > https://en.wikipedia.org/wiki/System_Restore Så melder du deg her igjen og jeg skal hjelpe deg med fjerningen av adware, som jeg tror egentlig er problemet her. Endret 28. september 2013 av Dr.Geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå