olerula Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Eg har ein laptop (MSI GE60) som har innebygd blu-ray spelar. den kjem med eit gratis blu-ray player program so heite "CorelWinDVD BD" den er ikkje den beste men har klart å spele av dei fleste av blu-ray filmane som eg har prøvd. Eg har nyleg kjøpt meg Game of Thrones på blu-ray og skulle prøve å sjå det på laptopen min, men den klarte ikkje corelWinDVD BD å spele av i det heile tatt. Det er ikkje noko gale med game of thrones blu-rayen sida eg prøvde å spele den av på blu-ray spelaren i stova. Då lurar eg på om det er noken som har eit blu-ray player software program som kan spele den av? eg har lasta ned ein del gratis program uten lykke. eg sette pris på alle forslag Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg bruker PowerDVD til å se på mine Blu-ray filmer, funker veldig bra. Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Dyrt er det, men allikevel en av de beste investeringene. PowerDVD 13 fra Cyberlink. V. 13 støtter også subtitle-filer som .srt og .sub noe som gjør den til den flotteste MKV- og DivX spilleren også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er de BD-filmene i rett sone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå