Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, PC'en min sin harddisk er ødelagt, så jeg velger heller å kjøpe bare en ny PC. Vil ha en solid og stabil PC.

- Må kunne spille med den, ikke henge seg opp og lagge når jeg spiller

- Ikke heller når jeg kjører noen programmer samtidig

- Må ha litt minne og evnen til å laste ned programmer uten å bli treig fort.

- Rask prosessor (GhZ)

Vil ha en pc til 4000 eller mindre :) Bare anbefal ett merke eller en bestemt pc :)

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg beskrev dårlig. Jeg spiller egentlig ikke mye, men har planer om å kjøpe f.eks COD og BF4. Det er det liksom. Kjipt å spille på en pc som bare henger seg opp. Jeg spiller ikke mye, men vil ha en som ikke er helt å jordet hvis du skjønner. Vil ha en "overall" pc, en som kan brukes til mye forskjellige og kvalitetene er brukpare :)

Lenke til kommentar

Mulig jeg beskrev dårlig. Jeg spiller egentlig ikke mye, men har planer om å kjøpe f.eks COD og BF4. Det er det liksom. Kjipt å spille på en pc som bare henger seg opp. Jeg spiller ikke mye, men vil ha en som ikke er helt å jordet hvis du skjønner. Vil ha en "overall" pc, en som kan brukes til mye forskjellige og kvalitetene er brukpare :)

Tror du trenger en gaming PC... BF4 og CoD eller spesielt BF4, som har høy grafikk, en PC til 4K kan ikke kjøre BF4. Gaming Laptop er også en mulighet, men kan ikke det bli dyrt for deg?

Lenke til kommentar

Hvis du skal spille BF4 så syntes jeg at 4000 var ett stramt budsjett. Du kan nok ikke regne med en god Battlefield PC for den prisen dessverre :( Det er ingen mulighet for at du kan gå litt opp i budsjett da?

Lenke til kommentar

Jo, absolutt. Grunnen til 4000 er pga jeg skal noen turer utenlands, og da er det greit å sette opp et budsjett og da tok jeg bare 4 k. Først og fremst kommer jeg til å bruke pc'en til surfing, filmer og sånt. Men spille på den er jo greit, men det er ikke krise om den ikke duger til Bf4. Skal skekke litt rundt og se om det er verdt å kjøpe en litt dyrere en

Lenke til kommentar

Jo, absolutt. Grunnen til 4000 er pga jeg skal noen turer utenlands, og da er det greit å sette opp et budsjett og da tok jeg bare 4 k. Først og fremst kommer jeg til å bruke pc'en til surfing, filmer og sånt. Men spille på den er jo greit, men det er ikke krise om den ikke duger til Bf4. Skal skekke litt rundt og se om det er verdt å kjøpe en litt dyrere en

Fint :)

Lenke til kommentar

Jeg tror at det like gjerne kan være greit å kjøpe en litt dyrere en. :)

Lenke til kommentar

Ville satset på denne, men er ikke så veldig kjent med AMD. Bortsett fra at de er å foretrekke på billige PCer(?) Vurderte denne lenge, før jeg kom frem til at stasjonær lønnet seg for meg. Testet den lenge på den lokale Elkjøp butikken og den virket ganske grei for prisen i forhold til byggematerialer, kraft, lag (som jeg ikke så noe til) og skjerm. www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMCTED003/acer-aspire-v5-15-6-barbar-pc-gra

Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...