Sim11 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei, PC'en min sin harddisk er ødelagt, så jeg velger heller å kjøpe bare en ny PC. Vil ha en solid og stabil PC. - Må kunne spille med den, ikke henge seg opp og lagge når jeg spiller - Ikke heller når jeg kjører noen programmer samtidig - Må ha litt minne og evnen til å laste ned programmer uten å bli treig fort. - Rask prosessor (GhZ) Vil ha en pc til 4000 eller mindre Bare anbefal ett merke eller en bestemt pc Takker på forhånd Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 4000kr er knapt. Spill kan du glemme til det budsjettet, men vanlig kontor pc kan vi fikse til deg her Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spørs jo hva slags spill det dreier seg om også. 1 Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Mulig jeg beskrev dårlig. Jeg spiller egentlig ikke mye, men har planer om å kjøpe f.eks COD og BF4. Det er det liksom. Kjipt å spille på en pc som bare henger seg opp. Jeg spiller ikke mye, men vil ha en som ikke er helt å jordet hvis du skjønner. Vil ha en "overall" pc, en som kan brukes til mye forskjellige og kvalitetene er brukpare Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Mulig jeg beskrev dårlig. Jeg spiller egentlig ikke mye, men har planer om å kjøpe f.eks COD og BF4. Det er det liksom. Kjipt å spille på en pc som bare henger seg opp. Jeg spiller ikke mye, men vil ha en som ikke er helt å jordet hvis du skjønner. Vil ha en "overall" pc, en som kan brukes til mye forskjellige og kvalitetene er brukpare Tror du trenger en gaming PC... BF4 og CoD eller spesielt BF4, som har høy grafikk, en PC til 4K kan ikke kjøre BF4. Gaming Laptop er også en mulighet, men kan ikke det bli dyrt for deg? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 CS 1.6 funke fint til en pc til 4000kr Skal du game BF4 så bør du hoste opp 7-8000kr for å få en god pc;) Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Se post #13 i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537128 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Mulig jeg beskrev dårlig. Jeg spiller egentlig ikke mye, men har planer om å kjøpe f.eks COD og BF4. Det er det liksom. Kjipt å spille på en pc som bare henger seg opp. Jeg spiller ikke mye, men vil ha en som ikke er helt å jordet hvis du skjønner. Vil ha en "overall" pc, en som kan brukes til mye forskjellige og kvalitetene er brukpare Hvis du skal spille BF4 så syntes jeg at 4000 var ett stramt budsjett. Du kan nok ikke regne med en god Battlefield PC for den prisen dessverre Det er ingen mulighet for at du kan gå litt opp i budsjett da? Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Jo, absolutt. Grunnen til 4000 er pga jeg skal noen turer utenlands, og da er det greit å sette opp et budsjett og da tok jeg bare 4 k. Først og fremst kommer jeg til å bruke pc'en til surfing, filmer og sånt. Men spille på den er jo greit, men det er ikke krise om den ikke duger til Bf4. Skal skekke litt rundt og se om det er verdt å kjøpe en litt dyrere en Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jo, absolutt. Grunnen til 4000 er pga jeg skal noen turer utenlands, og da er det greit å sette opp et budsjett og da tok jeg bare 4 k. Først og fremst kommer jeg til å bruke pc'en til surfing, filmer og sånt. Men spille på den er jo greit, men det er ikke krise om den ikke duger til Bf4. Skal skekke litt rundt og se om det er verdt å kjøpe en litt dyrere en Fint Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jo, absolutt. Grunnen til 4000 er pga jeg skal noen turer utenlands, og da er det greit å sette opp et budsjett og da tok jeg bare 4 k. Først og fremst kommer jeg til å bruke pc'en til surfing, filmer og sånt. Men spille på den er jo greit, men det er ikke krise om den ikke duger til Bf4. Skal skekke litt rundt og se om det er verdt å kjøpe en litt dyrere en Jeg tror at det like gjerne kan være greit å kjøpe en litt dyrere en. Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Hva er den billigste og beste prisen da, som kan "tilfredsstille" mine behov Åssen merke?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hvis du hadde gått opp til 5000 så hadde bare det hjulpet betydelig, men hvis du skal ha en pc som duger til litt av hvert så foreslår jeg 5500 kroner. Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Takk, mye leting nå, men som dere kanskje skjønner er jeg ikke dataexperten, så er det noen "safe" og bra merker eller er en pc til 5,5 k bra nok, uansett hvilken pc Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Ville satset på denne, men er ikke så veldig kjent med AMD. Bortsett fra at de er å foretrekke på billige PCer(?) Vurderte denne lenge, før jeg kom frem til at stasjonær lønnet seg for meg. Testet den lenge på den lokale Elkjøp butikken og den virket ganske grei for prisen i forhold til byggematerialer, kraft, lag (som jeg ikke så noe til) og skjerm. www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMCTED003/acer-aspire-v5-15-6-barbar-pc-gra Endret 21. september 2013 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Kjempe bra! Bra prosessor og Windows 8 foreløpig den jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har brukt Pc med AMD i 4 år og jeg er storfornøyd Ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå