Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei! Ser etter en ny mus som jeg kan ha til laptoppen min. Håpte på å en mus med god batteritid (100 timer+?) Ett annet krav er at den bør funke på flere overflater f.eks glass Er ikke så nøyen på pris, da jeg er usikker på hva den vil eventuelt ligge på. På forhånd, tusen takk!Mvh DanVazz Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du sa at du ikke brydde deg om budsjett så det er litt vanskelig. Hvis du vil ha en god en som virkelig er til å anbefale så har jeg jo en her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493429#extra men den er kanskje litt i dyreste laget? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg har den musen, er veldig fornøyd med den. Hvor mange timer batteriet holder er jeg ikke sikker på, men jeg mener jeg ikke trenger å lade mer enn ca. 1 gang i uka omtrent. Den finnes i mindre størrelse også, "laptopstørrelse" med mer tradisjonell formgiving. Uansett kan man bruke den mens man lader, via usb-kabel. Endret 2. oktober 2013 av thomit Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, jeg har også en kompis som har denne musa og når jeg er hos han så er det ekstremt digg å bruke det Til å anbefale virkelig, men den er kanskje litt dyr, men jeg lover. Den er vert det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå