Gjest medlem-169651 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 De står ikke 7 timer for at de elsker iPhone.. men for å kunne lage en unboxing/test av telefonen så fort som mulig.. Noen andre telefoner de har gjort det for? Og for svarte ser den helt lik ut some den forrige.... Det er aldri kø for å kjøpe noen andre telefoner. For folk gir rett og slett blaffen i Samsung og HTC. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ordet er vel patetisk. Eller glitrende markedsføring for Apple, om man skal uttrykke seg litt mer diplomatisk Markedsføringen til Apple er en ting, men apekatter som står i kø i flere timer for å "sikre" seg en iPhone, det er er patetisk. 2 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Når iPhone6 kommer, skal jeg selv ta meg en tur til London. Står gjerne i kø, for å selge plassen min til 65.000,- Og om jeg ikke får solgt plassen min, kan jeg trøste meg med iPhone6 istede :-) 5 Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det var en kjedelig unboxing synes jeg. Dere kunne vel laget litt mer show ut av det? Lenke til kommentar
Leifern79 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 De står ikke 7 timer for at de elsker iPhone.. men for å kunne lage en unboxing/test av telefonen så fort som mulig.. Noen andre telefoner de har gjort det for? Og for svarte ser den helt lik ut some den forrige.... Det er aldri kø for å kjøpe noen andre telefoner. For folk gir rett og slett blaffen i Samsung og HTC. Nja,salgstallene er vel ikke helt enige med deg der. Men det er klart, Androidbrukere er vel kanskje mer rasjonelle enn iphone-brukere? 1 Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Om man faktisk kan å få 65 000 Kroner av noen for å gi fraseg plassen sin vurderer jeg sterkt å dra til London når iPhone 6 kommet ut... 1 Lenke til kommentar
Moroklumpen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sånn skal unboxing gjøres !! 6 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Rart hvordan en telefon fra Apple kan skape så mye hat. 4 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Når iPhone6 kommer, skal jeg selv ta meg en tur til London. Står gjerne i kø, for å selge plassen min til 65.000,- Og om jeg ikke får solgt plassen min, kan jeg trøste meg med iPhone6 istede :-) Det var faktisk ikke en dum ide. Men for min del blir det å selge iPhonen etterpå om jeg ikke får solgt plassen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Rart hvordan en telefon fra Apple kan skape så mye hat. Misunnelse er det man kaller det... 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Misunnelse er det man kaller det... Hvordan? De fleste som hater på apple har nok fin nok økonomi til å skaffe seg en, de har ofte dyrere telefoner bare andre. Når det er sagt er det Apple kunder forsikringselskapene har problemer med vær gang det kommer en ny telefon.. Endret 21. september 2013 av Rudde93 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hvordan? De fleste som hater på apple har nok fin nok økonomi til å skaffe seg en, de har ofte dyrere telefoner bare andre. Når det er sagt er det Apple kunder forsikringselskapene har problemer med vær gang det kommer en ny telefon.. Misunnelse for at deres telefoner ikke skaper like stor oppmerksomhet!!! 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Misunnelse for at deres telefoner ikke skaper like stor oppmerksomhet!!! Deres telefon? Utviklet du iPhone du altså? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Når iPhone6 kommer, skal jeg selv ta meg en tur til London. Står gjerne i kø, for å selge plassen min til 65.000,- Og om jeg ikke får solgt plassen min, kan jeg trøste meg med iPhone6 istede :-) Helt sykt. Men, dette kan jo bli en yrkeskarriere (sesongarbeid) Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Her er en annen kø i USA. Leier uteliggere for å stå i kø for seg Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ordet er vel patetisk. ..eller skulle du ønske at det var du som var Steve Jobs? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 ..eller skulle du ønske at det var du som var Steve Jobs? Dø av kreft i en alder av 56? :S Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Deres telefon? Utviklet du iPhone du altså? Nei... men hvis jeg kjøper en iPhone da er det vel min telefon, ikke sant? Etter det jeg vet er det da akkurat den samme telefonen som får oppmerksomhet... da vet du det!! Endret 21. september 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nei... men hvis jeg kjøper en iPhone da er det vel min telefon, ikke sant? Etter det jeg vet er det da akkurat den samme telefonen som får oppmerksomhet... da vet du det!! Så du har en iPhone 5S du altså? Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Så du har en iPhone 5S du altså? Wow, har ikke mye å finne på når livet ditt går ut på å være vanskelig på diskusjon.no. Innlegget mitt var 2 linjer, ikke vanskelig å lese så jeg oppfordrer deg til å lese det igjen hvis det ikke er for vanskelig. Endret 21. september 2013 av Nasciboy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg