Kurt Lekanger Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Se bildene fra køen og når vi pakker ut telefonen.Unboxing: Vi har hentet iPhone 5S i London Lenke til kommentar
Populært innlegg LoveAmiga Skrevet 20. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. september 2013 Ordet er vel patetisk. 19 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ordet er vel patetisk. Eller glitrende markedsføring for Apple, om man skal uttrykke seg litt mer diplomatisk 9 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Underlige greier dette her. Har nesten blitt en religion... Skulle jeg ha ventet så lenge i kø for å kjøpe et produkt så skulle jeg hatt betalt. HW's utsending gjorde jo det da,hehe 4 Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Den køen? Srsly? Srsly??? 8 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Underlige greier dette her. Har nesten blitt en religion... Skulle jeg ha ventet så lenge i kø for å kjøpe et produkt så skulle jeg hatt betalt. HW's utsending gjorde jo det da,hehe Sånn er det med fanboys vet du. Skremmende religion. Og når en sånn en skriver for denne nettsiden, sier det sitt. Endret 20. september 2013 av LoveAmiga 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Og konspirasjonene ruller avgårde som vanlig ja. 5 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, ok. Pakke pakke....... Lenke til kommentar
Populært innlegg -Night- Skrevet 20. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. september 2013 13 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Sånn er det med fanboys vet du. Skremmende religion. Og når en sånn en skriver for denne nettsiden, sier det sitt. De står ikke 7 timer for at de elsker iPhone.. men for å kunne lage en unboxing/test av telefonen så fort som mulig.. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nå får folk skjerpe seg... Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Kan dere prøve å teste sikkerheten med fingeravtrykkleseren? f.eks. lage gips form av fingeren og lage avstøpning med gelatin? skanne finger med skanner osv..?Mythbuster testet det og da var det ikke noe problem å bryte låsen etter å ha simulert svette. Endret 20. september 2013 av bigggan 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) De står ikke 7 timer for at de elsker iPhone.. men for å kunne lage en unboxing/test av telefonen så fort som mulig.. Noen andre telefoner de har gjort det for? Og for svarte ser den helt lik ut some den forrige.... Endret 20. september 2013 av LoveAmiga Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hva er forskjellen på dette og folk som står i kø for å kjøpe GTA V? 6 Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 http://i.imgur.com/XJXrOXu.png Beklager, vanskelig å ikke slenge seg på her På den annen side så har jo denne 5C et litt nytt utseende. Syntes nesten den er litt sjarmerende Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hva er forskjellen på dette og folk som står i kø for å kjøpe GTA V? Hadde ikke vært noe forskjell hvis folk hadde stått i kø for å kjøpe GTA V alle år på rad. Altså det samme produktet. -- Skal du bruke et spill som eksempel bruker du gjerne et spill som blir resirkulert og gitt ut på nytt hvert år: Call of Duty og Battlefield. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hadde ikke vært noe forskjell hvis folk hadde stått i kø for å kjøpe GTA V alle år på rad. Altså det samme produktet. -- Skal du bruke et spill som eksempel bruker du gjerne et spill som blir resirkulert og gitt ut på nytt hvert år: Call of Duty og Battlefield. Poenget mitt var uansett er at om man står i kø for et spill så står man i kø for noe vil som gi glede i et par uker. En smartphone vil i det minste gi ett år med glede. Jeg sto selv i kø for iPad 3. Heldigvis var det ikke i en veldig stor by, så det var bare et par titalls folk i kø der. For min egen del så ser jeg på på køståing som et alternativ til å måtte være særdeles avhengig av leveringsfirmaer som gjerne pleier å levere varer når man ikke er hjemme... Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Noen andre telefoner de har gjort det for? Og for svarte ser den helt lik ut some den forrige.... Andre fabrikanter sender telefonene til testere.... Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hva er forskjellen på dette og folk som står i kø for å kjøpe GTA V? Forskjellen er at Tim Cook, Steve Jobs, Apple = LITERALLY HITLER og Justin Bieber = super gaaaay amirite original and funny xDDDD Le upboats to the right guys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg