Bodø/Glimt Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei! Nyflyttet på hybel så har jeg nylig begynt å titte på priser, da jeg faktisk må handle mat selv. La merke til på en rema butikk at ytrefilet av storfe (pampas/rema1000) kostet 99 kroner kiloen. Er det veldig billig? Jeg bruker å kjøpe meg kyllingfilet da jeg syntes det er lettvint å lage middag med, og det har en høyere kilospris... Camorra Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er vel helt normalt. Kyllingfilet er billigere hvis du kjøper de største pakkene og fryser ned. - Også 2KG-posen med frosne First Price er rimelige og bra kvalitet. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Er virkelig 99 kroner per kilo for ytrefilet av stofe normal pris? Jeg kjøper kyllingfiletene i 2kgs poser for 230 kroner/posen (115kr/kg) på Bunnpris. Syntes bare det var litt rart at noe så mye bedre og "eksklusivt" som ytrefilet av stofe var billigere. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Vel ytrefileten er vel det minst eksklusive (av filetene) - Men ja, det er nok billig - men mener det er den prisen det pleier å ligge på på kiwi og rema når det er på tilbud (vet ikke om den prisen er fast lavpris på rema eller om de nå selger ut sommerens grill-rester) - Normal pris på ytrefilet er litt over det dobbelte så vidt jeg kan se, men import er også vanligvis en del billigere, så er nok en kombinasjon av disse. Når det gjelder kyllingfilet så er jo ikke bunnpris blant de billigste butikkene, og jeg mener fersk filet koster 97,- /kg eller noe slik i den største pakken på Rema. First Price frossen kyllingfilet i 2KG-poser mener jeg ligger på 75,-/KG Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 Tilbake på samme butikk i dag, og kostet jaggu meg 300,-/kg nå tydelig at følelsen om at det var en feil som gav lavere pris stemte. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 99,- per kg for ytrefilet av storfe er veldig billig. Mer naturlig pris for ytrefilet av svin. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Regn ut hvor mye penger du kan bruke på mat, etter regninger og andre ting. Så deler du dette beløpet på 30 og får beløpet du kan bruke på mat hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå