svartnissen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei, Tenkte å sette opp et Zyxel multimoden og bruke det til svitsj så jeg får Internett på ps3 og en datamaskin. Det er en Zyxel P2602HWT. Prøvde å koble til selv men får ikke Internett. Er det mulig å kjøre multimodemet som svitsj? Hvilke innstillinger bør være aktivert og avslått? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Slå av DHCP og bruk bare LAN-portene. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Antar at du da har et annet modem? "Prøvde å koble til selv men får ikke Internett. " - bekymrer meg litt... Kan du prøve å forklare deg litt bedre, hvis ikke det er så rett fram som skriver; alt annet er på plass og modemet skal kun fungere switch... Lenke til kommentar
svartnissen Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Blir tildelt adresse fra skolens modem eller hva det er. Fikk det til, selv om det står limited, så får jeg brukt internett. Forsvinner forhåpentligvis etter restart. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå