Heika98 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg driver å lager filmer på skolen, og har for det meste brukt Wondows Live Movie Maker, men nå har vi blitt lei av at resultatet ikke blir like bra som vi ønsker. Jeg lurer rett og slett på hva som er det beste GRATIS videoredigeringsprogammet utenom Win Movie Maker. Jeg vil ikke ha noe 30 dagers prøveversjon eller piratlaste. Gratis og lovlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 No such thing. Men ærlig talt, windows movie maker er noe av det beste du får tak i "gratis" lovlig Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 kdenlive, synd du sitter på feil OS. 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 kdenlive, synd du sitter på feil OS. Ja, jeg vet. Jeg ønsker meg en linux PC, men har ikke bruk for en til PC. Jeg surfet litt og kom over Videopad. Er det bra? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hva med Lightworks? http://www.lwks.com/ Pro-utgaven koster penger. Standardutgaven er gratis, og inneholder funksjonalitet fra Pro som kan testes gratis i en periode. Jeg tipper du har det du trenger uten å gå pro. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Jeg skal skjekke ut Lightworks. Takk. Men bare fortsett å kom med forslag om det finnes flere alternativer. PS: dette har ikke noe med redigering å gjøre, men hvor kan jeg få tak i musikk til å bruke i film? Det må også være gratis. En av de største problemene jeg nesten alltid støter på når jeg redigerer film er at jeg ikke har/finner noe bra og gratis musikk å jeg kan bruke. Jeg har tidligere brukt Limewire, men siden det er lagt ned nå så har jeg ikke noe særlig igjen. Igjen, jeg har ikke lyst til å piratlaste. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har skjekket ut Lightworks, og det ser ganske bra ut, men jeg tror jeg går for gratis Videopad for denne gang p.g.a. at det ser lettere ut å bruke og det har en samling musikk og lydeffekter jeg kan bruke til redigeringa. Men om jeg finner en annen måte å få musikk og lyd på gratis så går jeg for Lightworks. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 For musikk, så kan du sjekke NRK Urørt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg skal skjekke ut Lightworks. Takk. Men bare fortsett å kom med forslag om det finnes flere alternativer. PS: dette har ikke noe med redigering å gjøre, men hvor kan jeg få tak i musikk til å bruke i film? Det må også være gratis. En av de største problemene jeg nesten alltid støter på når jeg redigerer film er at jeg ikke har/finner noe bra og gratis musikk å jeg kan bruke. Jeg har tidligere brukt Limewire, men siden det er lagt ned nå så har jeg ikke noe særlig igjen. Igjen, jeg har ikke lyst til å piratlaste. Limewire er piratkopiering, så med mindre dette er et nytt standpunkt ser jeg ikke problemet så lenge det ikke er til kommersielt bruk. Endret 23. september 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Så du oppfordrer meg til å piratkopiere? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg kan foreslå f.eks. Moby som tilbyr musikk gratis til slike formål her: http://www.mobygratis.com/ Det fins mange andre også, google gir antagelig mange treff på "royalty free music". Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Jeg kan foreslå f.eks. Moby som tilbyr musikk gratis til slike formål her: http://www.mobygratis.com/ Det fins mange andre også, google gir antagelig mange treff på "royalty free music". Mange treff ja, men ingen som er gratis. Man må betale medlemskap og sånt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Mange treff ja, men ingen som er gratis. Man må betale medlemskap og sånt. Jamendo, http://www.jamendo.com/, er et bra alternativ for musikk som kan brukes fritt i ikke kommersielle prosjekter. Anbefaler å registrere. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 trakAxPC video editor kr.270.- Wikipedia; List of video editing software Free Video Editing Software – 19 Best Video Editors for Windows SoundBible Free Sound Effects Lenke til kommentar
arthon Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 YouTube lanserte akkurat nå ; Free Music for Your YouTube Videos 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 YouTube lanserte akkurat nå ; Free Music for Your YouTube Videos Genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå