MohWarfighter Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei! Jeg skal få meg GTA, men er ikke sikker på om jeg skal kjøpe det på ps3 fordi jeg har hørt at det lagger. Er det lurt å kjøpe det på ps3 fordi jeg har gledet meg veldig helt til jeg hørte at det lagget. Takk Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Litt framerate drop må man regne med på konsoller. Synes uansett at det flyter greit på min ps3, men som sagt litt lagg innimellom, men dette ødelegger ikke opplevelsen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Spillet vil yte fra 30 til 20fps, noe som vil gjøre at til tider så vil du legge merke til at ting ikke går like like glatt. Men dette er ikke noe du vil bry deg om når du er godt igang med å spille. Har du mulighet så går du for PS3 utgaven da den både yter og ser best ut. Ang hakking så har jeg opplevd dette kun på X360 utgaven. Om det er noe som skjer på PS3 vet jeg ikke, men ingen jeg kjenner eller har vært hos har hatt dette problemet. Om det kommer en PC og/eller neste generasjon konsoll utgave så vil det nok drøye endel. Først skal spillet mette så mye som overhode av dagens konsoll kunder. Jeg tipper at om R* jobber med flere versjoner så får vi ikke en annonsering før godt ut i 2014 og med en lansering i slutten av 2014 eller starten av 2015. Det er hva jeg tror ihvertfall.. EDIT: Jeg hadde kjøpt det nå om jeg var deg. Spillet er så bra at å ikke spille det med en eneste gang burde være et lov brudd med opp til 1år i fengsel Endret 20. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spillet ser faktisk ganske bra ut med tanke på at konsollene tross alt nærmer seg ti år, men har du litt tålmodighet ville jeg ventet på en eventuell PC-versjon, som jeg vil tippe kommer i mars/april 2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå