Gå til innhold

11 hull i tenna noen som har fler?


Satyrion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ikke vits å spørre hva kjærestene deres synes om at dere ikke pusser tenna?

Jeg bor i en kjeller, og ser nesten aldri folk. Eneste sjelen som ser meg er hunden min, og hun liker jo sei så hun nyter sei-ånden min.

Det skal sies at jeg ikke har vært hos tannlegen på 4 år, men det er fysisk umulig å få hull i tenna av sei og vann, så jeg føler meg rimelig trygg på det.

Lenke til kommentar

Etter at jeg for mange år siden begynte å pusse tennene før frokost har jeg ikke hatt hull. Tror persen er seks på en gang, men det var melketenner.

Er det jeg også gjør, til tross for at foreldra mine mener at det er derfor jeg fikk hull, men jeg klarer rett og slett ikke å få i meg noe før jeg pusser tenna. Har så jævlig ånde når jeg våkner at jeg nesten tar livet av meg selv, for ikke å snakke om det nastye belegget som danner seg på tunga. :|

Lenke til kommentar

Jeg bor i en kjeller, og ser nesten aldri folk. Eneste sjelen som ser meg er hunden min, og hun liker jo sei så hun nyter sei-ånden min.

Det skal sies at jeg ikke har vært hos tannlegen på 4 år, men det er fysisk umulig å få hull i tenna av sei og vann, så jeg føler meg rimelig trygg på det.

og du sa jeg burde sjekke for autisme? å ikke ha et sosialt liv og angst for å gå ut er typiske trekk for autisme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...