c7Nn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er kanskje ikke vits å spørre hva kjærestene deres synes om at dere ikke pusser tenna? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 31 år, har hatt 1 hull. pusser 2 ganger om dagen, tygger mye tyggis, munnskyll, av og til tanntråd. så tror nok du har dårlig munnhygiene Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er kanskje ikke vits å spørre hva kjærestene deres synes om at dere ikke pusser tenna? Det er ikke usannsynlig at kjærestene er ugler i buret, røyker som svamper og/eller er ikkeeksisterende. 1 Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det er kanskje ikke vits å spørre hva kjærestene deres synes om at dere ikke pusser tenna? Jeg bor i en kjeller, og ser nesten aldri folk. Eneste sjelen som ser meg er hunden min, og hun liker jo sei så hun nyter sei-ånden min. Det skal sies at jeg ikke har vært hos tannlegen på 4 år, men det er fysisk umulig å få hull i tenna av sei og vann, så jeg føler meg rimelig trygg på det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tror jeg hadde mer før jeg skjerpa meg. Men da hadde jeg hatt lange perioder hvor jeg satt inne hos meg selv og bøtta nedpå cola og hadde slett tannhelse (eller noe helse) og spilte dataspill og var deppa og sånt. Hvordan slutte å få hull? Puss tenna. Virker for meg ass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 hater å pussa tenna Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Karies er faktisk genetisk, så du kan ha gode gener som sørger for få hull i tennene uansett om du gir blaffen i å pusse de. Drikke vann istedet for syrlige drikker og pusse tennene med fluor-tannkrem uten å skylle er mine beste råd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hadde 14 da jeg dro til tannlegen 16. mai i fjor. Og fiksa alle i løpet av ett år. Det ble jævlig dyrt. Da hadde jeg ikke vært til tannlegen siden året jeg fylte 20 (6 år) og hadde levd et sunnere liv de siste årene uten søtsaker eller brus med sukker / juice. Så når jeg kutta ut syre og sukker, fikk jeg hull. Go figure. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Etter at jeg for mange år siden begynte å pusse tennene før frokost har jeg ikke hatt hull. Tror persen er seks på en gang, men det var melketenner. Endret 20. september 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Hvordan kan jeg slutte å få hull? Puss tennene to ganger om dagen og bruk tanntråd regelmessig. Du kan også få resept på tannkrem med ekstra fluor hos tannlegen din. Endret 20. september 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Etter at jeg for mange år siden begynte å pusse tennene før frokost har jeg ikke hatt hull. Tror persen er seks på en gang, men det var melketenner. Er det jeg også gjør, til tross for at foreldra mine mener at det er derfor jeg fikk hull, men jeg klarer rett og slett ikke å få i meg noe før jeg pusser tenna. Har så jævlig ånde når jeg våkner at jeg nesten tar livet av meg selv, for ikke å snakke om det nastye belegget som danner seg på tunga. :| Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg har alltid spist "normal mengde" med godteri/brus og har aldri hatt hull/gjort noe som helst med tenna i løpet av mine 21 år. Eneste jeg gjør er å pusse hver morgen og kveld + munnskyll hver kveld. Endret 20. september 2013 av TMB Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er det grisete av meg å ikke pusse tenner? Ånde er ett ukjent ord for meg, men jeg får jo ingen klager så det kan vel ikke være så alt for gale. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, det er ganske grisete. Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, det er ganske grisete. Spiser bare sei så får ikke ett eneste hull så langt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 imponert over derre som ikkje har hatt hull, Hadde 15 for noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 hater å pussa tenna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har selv hatt hull, men over 10 på en gang? Da må en virkelig ikke pusse tennene på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
neiognei Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg bor i en kjeller, og ser nesten aldri folk. Eneste sjelen som ser meg er hunden min, og hun liker jo sei så hun nyter sei-ånden min. Det skal sies at jeg ikke har vært hos tannlegen på 4 år, men det er fysisk umulig å få hull i tenna av sei og vann, så jeg føler meg rimelig trygg på det. og du sa jeg burde sjekke for autisme? å ikke ha et sosialt liv og angst for å gå ut er typiske trekk for autisme. Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 og du sa jeg burde sjekke for autisme? å ikke ha et sosialt liv og angst for å gå ut er typiske trekk for autisme. Jeg har satt meg store mål og følger drømmen min. Veien til suksess er en ensom vei. Det har ingenting med autisme å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå