Gå til innhold

index.html

Anbefalte innlegg

på min side gjennom home.broadpark.no kan jeg se ting dersom jeg linker direkte til bildet elelr filmen som her! men http://home.broadpark.no/~rstokken/ fungerer ikke! hvorfor?

http://www.broadpark.no/innhold_hjemme_man.html <--- her beskriver de hvordan man gjør det! jeg får ikke laget index.html filen som skal ordne siden!

vil ha så "parent directory" oppleg slik att jeg kan se bildne!

edit: laster opp med ftp! Smartftp v1.0!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"home.broadpark.no is running Apache/1.3.26 (Unix) on Solaris 8"

dette betyr at serveren bruker apache og med apache kan du bruke .htaccess som nevnt over her,

skriv dette i en fil du kaller .htaccess og legg den der du trenger den på serveren -->:

<Files .htaccess>

order allow,deny

deny from all

</Files>

Options +Indexes

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

magikern: man trenger sjelden å sperre for .htaccess fila, alt av .ht* filer er i 100% av tilfellene sperret fra før, (hvis ikke ville jeg saksøkt boradpark på generelt grunnlag).

legg fila den øverste web-katalogen din, eller så høyt opp du kan komme i filtreet.

det forutsetter imidlertid at de tillater brukere å overstyre det direktivet.

Lenke til kommentar

jeg få det pokker ikke til.... jeg er ute etter å kunne bla att og fram i bildene! med kvit bakgrunn, og opperst stå det "parent directory", sånn standard greie når ein ikkje har laga heimeside.....

hvordan får jeg det til?

Lenke til kommentar

regner med du vet hva programmering er for noe?

php er et programmeringsspråk som man lager web sider med. det er med andre ord ikke lenger en fil man henter ut, men resultatet av et program som har blitt kjørt der og da på webserveren.

dette programmet kan f.eks lese innholdet av en katalog og liste ut alle filene med en link til dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...