brukar2341 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Finner ikke adapteren til skjermen, men det ligger en adapter til en PC som er 14V og 5,3A, mens skjermen er 12V og 3,4A, vil dette gå, eller ødelegger jeg noe, hadde greit med noenlunde raskt svar Sander. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Det funker kanskje i en kort periode før utstyret dør av påført overspenning. 3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Det funker kanskje i en kort periode før utstyret dør av påført overspenning. Ok, takk, bra jeg ikke prøvde det da Lenke til kommentar
dbass Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hva med å trekke ut 12V fra datamaskinen? Kanskje litt risikabelt men Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 haha hvordan gjør jeg det da? trenger vell noe spesielt utstyr for å få det til å funke? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Du kan bruke en slik Molex>PCI-power overgang som fulgte med et skjermkort, klippe av PCI-strømkontakten og lodde på en ledning som går opp til skjermen som har riktig plugg, og sette på krympestrømpe. Det viktigste er at du ike skal ha muligheten til å kortslutte noe, ryke eller slite ut kabelen du lager. Husk å skille mellom positiv og negativ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå