Satyrion Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har fått meg en tv men er det noe bra å se på? Sjekka ut et show som hette world business news på CNN men var ganske kjedelig å dårlig show, tror ikke jeg kommer ti å se en til episode av det. Sjekket også ut ylvis som var fet å en fotball kamp som var helt grei men ikke noe spess. Er det noe annet bra på TV som kan annbefales? Syntes alle showene på CNN sugde som helst ikke noe fra den kanalen... Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Din første TV? Gratulerer! Hva har du gjort på tidligere? Hørt på radio? Anbefaler: http://www.vg.no/tv-guide/ Så har man full kontroll over hva som sendes til hvilken tid. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nei, det er det nok ikke. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nei, det er ikke noe bra på TV. Kjøp deg netflix og koble pcn din til den nye tvn din. Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har du MAX så anbefaler jeg å se på den kanalen ut over kvelden, 19->21 tiden ca. Mye bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå