Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nazisme er et ord direkte knyttet til en ideologi som tok livet av millioner for under hundre år siden, Nå er det nå slik at nazismen har ikke en gang en brøkdel så mange menneskeliv på samvittigheten som sosialismen. Og nazismen var også en form for sosialisme. Nazisme er forkortelse for nasjonalsosialisme. Den sosialismen ap og andre sosialistiske partier står for i dag er internasjonal sosialisme, men målet er det samme, bare med en litt annen vinkling. . 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Professoren refererer til alt det Tybring-Gjedde lirer av seg hele tiden, som dette: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article3783373.ece#.Ujw89Ibxoyo http://www.dagbladet.no/2013/07/15/nyheter/innvandrer/norge/frp/sv/28199496/ http://www.nrk.no/valg2013/_-viktig-a-se-hvor-disse-kommer-fra-1.11044675 TG sier jo bare sannheten, men det er det den såkalte "professoren" ikke tåler som den fanatiske sosialist han er. Det viktige for alle sosialister er at disse onde sosialistiske eksperimentene må fortsette, hvor mange mennesker som må lide eller dø bryr ikke de seg om, så lenge det ikke er dem selv som må ofres, eller må ofre noe. Endret 21. september 2013 av Baltazar94 Lenke til kommentar
antih3lt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vi må langt oftere våge å gå i dialog med f. eks. muslimske ledere om hva de kan gjøre for å endre de kulturelle aspektene ved dette. Vi vet tilsynelatende bare ikke hvordan vi skal gjøre det uten å si at det er deres - eller islams - feil. Det her tror jeg er i overkant optimistisk og for godtroende mtp hvor stor makt imamer og andre muslimske personer har, og hva man kan oppnå med "dialog". Mennesker forandrer seg først over generasjoner. Når avkommet merker at omverdenen mener det er feil å voldta, da må de tilpasse holdningene sine dersom de skal ha sosial kontakt. Det vil alltid være noen som velger verdiene mot flertallet, og da har vi potensielle terrorister, utskudd, folk som ikke føler seg som en del av samfunnet, er outsidere og har mye mindre sperrer mot å utvikle forakt og hevntanker ovenfor samfunnet. Det var en moroklump som mente man måtte gjøre noe med konedrap i Norge, at man skulle se på hvor mange nordmenn drepte. Legg ned distriktene, slik at ikke like mange menn mister ansikt der hvor alle knuller med alle, og slik at de stedene med tradisjonelle machoverdier går til grunne. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Enten vi liker det eller ikke så er vi jo alle dyr. Snakk for deg selv. Om du vil våre et dyr så er det ok for meg, men ikke kom med den idiotiske påstanden om at vi alle er dyr. Ikke dra oss andre ned på ditt eget lave nivå. Mennesker er ikke dyr, mennesker er skapt som mennesker, og dyr er skapt til å være dyr. Om du vil være et dyr er ok, det er ditt valg, men da bør du strengt tatt også finne deg i å bli behandlet som et dyr. 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 . Jeg påpeker bare at en voldsmann i Norge mest sannsynlig ville vært det i hjemlandet også. Dette er nødvendigvis ikke riktig. Det er mange som kommer hit nettop for å driver med ran og annen kriminalitet, og flere som er tatt har også innrømmt dette. Det gjelder heller ikke automatisk for muslimer, for koranen tillater vold og svindel mot ikke.musimer, og koranen tillater også voldtekt av ikke-muslimske kvinner. Muslimer flest kan ikke integreres, fordi religiøse muslimer er og blir lojale mot islam og sin avgud allah, de blir ike lojale mot Norge uansett hvor lenge de bor her. Selv muslimer i pakistan er først og fremst lojale mot islam. Du burde begynne å følge med hva som skjer i midtøsten, asia og afirka. der muslimene massakrerer og dreper kristne og andre minoriteter, så ser du hva vi kan risikere her i Norge om utviklingen fortsetter som nå. De fleste som forsvarer islam og muslimer mener at muslimene er så "snille" at de ikke følger koranen og islams lære. Men de samme folkene som sier dette for å forsvare islam, er også ganske så overbevist om at kristne følger Bibelens lære til punkt og prikke, og da spesielt det de mener er den verste delen av Bibelens lære i GT. Hvorfor mener de at muslimer ikke følger islams lære, mens de samtidig mener at kristne følger Bibelens lære ? 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det her tror jeg er i overkant optimistisk og for godtroende mtp hvor stor makt imamer og andre muslimske personer har, og hva man kan oppnå med "dialog". Mennesker forandrer seg først over generasjoner. Når avkommet merker at omverdenen mener det er feil å voldta, da må de tilpasse holdningene sine dersom de skal ha sosial kontakt. Det vil alltid være noen som velger verdiene mot flertallet, og da har vi potensielle terrorister, utskudd, folk som ikke føler seg som en del av samfunnet, er outsidere og har mye mindre sperrer mot å utvikle forakt og hevntanker ovenfor samfunnet. Jeg tror ikke imamer har så mye makt til å endre kultur og holdninger, men jeg tror de har mye å si når det gjelder å bevare den, enten det nå er positive eller negative sider ved den. Og ja, mennesker forandre seg over generasjoner, men det tar faktisk mindre tid enn mange tror. Det er ikke lenge siden det var opplest og vedtatt blant innvandringsmotstandere at muslimske kvinner ville være hjemmeværende og kom til å "formere seg til flertall", men allerede nå i andre/tredje generasjon ser vi at pakistanske jenter tar høyere utdannelse og har barnetall på linje med etnisk norske jenter. Og nok et ja, det vil finnes utskudd, men de vil være nettopp det, dersom vi får de mijøene de springer ut av til ta tydelig avstand fra dem og deres ekstremisme. Geir 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Dette er nødvendigvis ikke riktig. Det er mange som kommer hit nettop for å driver med ran og annen kriminalitet, og flere som er tatt har også innrømmt dette. Jo, men det betyr jo ikke at de ikke ville vært kriminelle om de var i hjemlandet eller et annet land. Poenget mitt er fortsatt at når vi slipper folk inn av gode grunner, så vil noen uungåelig snike seg med på lasset på falske premisser. Hvem de er vet vi som sagt ikke på forhånd. Om det er et argument for å nekte alle å komme inn i det hele tatt kan diskuteres. Jeg mener selvsagt nei. Hvorfor mener de at muslimer ikke følger islams lære, mens de samtidig mener at kristne følger Bibelens lære ? Det får du spørre dem om., hvem de nå er, jeg er ikke en av dem Jeg synes det er åpenbart at den jevne muslim er mer korantro enn jevne nordmann er bibeltro. Det skyldes at vårt samfunn er sekularisert. Geir Endret 21. september 2013 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
smultron Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Hvorfor godtar dere ikke at han kalles fremmedfiendtlig når det er nettopp det han er; fiendtlig til fremmed kultur og religion? Kalle en spade for en spade? Det er så paradoksalt at FRP har rykte på seg for å snakke rett fra levra, når de samtidig er det eneste partiet som ikke behersker saklig debatt. 4 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jo, men det betyr jo ikke at de ikke ville vært kriminelle om de var i hjemlandet eller et annet land. Poenget mitt er fortsatt at når vi slipper folk inn av gode grunner, så vil noen uungåelig snike seg med på lasset på falske premisser. Hvem de er vet vi som sagt ikke på forhånd. Om det er et argument for å nekte alle å komme inn i det hele tatt kan diskuteres. Jeg mener selvsagt nei. Det er nok mulig mange ville vært kriminelle i hjemlandet også, men det vet vi ikke noe om, og kan derfor ikke mene noe om det. Det vi må konsentrere oss om er det faktum at de driver med kriminalitet i Norge, og deretter forholde oss til det. Og de innvandrere som gjør noe krimnellt i Norge og bruker vold og voldtar, de bør straffes med fengsel og deretter utvises uten mulighet til å komme tilbake til Norge. Det er ingen som mener at vi ikke skal ta imot reelle flyktninger, men at vi skal være strengere med hvem vi slipper inn i landet. Reelle flyktninger vil som regel være takknemlig for å få slippe inn i landet, og de vil følgelig bare leve i fred og uten å gjøre noe kriminellt Jeg synes det er åpenbart at den jevne muslim er mer korantro enn jevne nordmann er bibeltro. Det skyldes at vårt samfunn er sekularisert. Geir Riktig. Muslimer flest følger koranens lære, og er lojal mot islam, og ikke Norge, og slett ikke folk som ikke er muslimer. For det er forbud mot slikt i koranen. Hvis du vil se hvordan muslimer oppfører seg mot ikke-muslimer når det ikke er noen som kan hindre dem eller de tror det ikke er noen som kan hindre dem, så bør du se til midtøsten, afrika og asia slik jeg foreslo. Vi får ikke høre mye om dette i norsk media, for her i Norge så gjelder det jo å promotere islam for enhver pris. Lenke til kommentar
smultron Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Dette er mobbing, og det er ikke første gang heller at sosialiister går direkte til personangrep på de som mener noe annet enn dem selv eller kritiserer sosialistenes kyniske eksperimenter, og kaller dem for det verste de kan komme på i øyeblikket. Generelt sett så er sosialister/kommunister blant verdens avskum, og blant de ondeste og mest hatefulle mennesker som fins i verden. Historisk så har sosialismen/kommunismen millioner av menneskeliv på samvittigheten, og ingen sosialister har beklaget noe, de er tvert imot ivrige etter å gjennopptå sine myrderier og håpløse eksperimenter. Og importen av islam er et av disse sosialistiske eksperimentene som allerede har ført til mye lidelse for mange i folket. Men dette bryr ikke sosialistene seg om, de ønsker bare å fortsette med sine kyniske og onde eksperimenter. Det er i hvert fall ingen seriøse sosialister som kaller FRPere for "verdens avskum". Og de fleste som kaller seg kommunister vil kunne si hva som var galt med f.eks. Stalins kommunisme. Det er mer enn FRP kom med da de ble konfrontert med at Norges verste massemorder har vært medlem og hatt verv i partiet deres i ti år. Det hadde vært betryggende om de hadde tatt det alvorlig og sjekket om han hadde hatt noen innflytelse. Istedet var det offerrollen, igjen. Det er litt skremmende at du faktisk tror på godt og ondt når det gjelder norsk politikk. Jeg tilhører venstresiden, men jeg tror ikke Erna og Siv er onde mennesker og godtar at noen synes høyrepolitikk er den veien som gagner samfunnet på sikt. Men du tror virkelig at Jens og gjengen ønsker deg alt vondt? Tror du de konspirerer om å velte grunnloven til fordel for sharia? Det er jo en teori som mange tror på, men jeg har aldri hørt noen gi en god forklaring på hvorfor sosialister skal ha sånne interesser. 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Hvorfor godtar dere ikke at han kalles fremmedfiendtlig ? Fordi sosialistene er gjennomskuet for lenge siden. Slike ord som "fremmedfiendlig" er ord som sosialistene selv har funnet opp for å bruke mot de som våger å si dem imot, og for å herske over dem og stoppe kjeften på alle som mener noe annet enn dem selv. Men den tid er over da sosialistene kunne herske som de ville og spre sin ondskap helt uten motstand fordi ingen turte å si dem imot. Endret 21. september 2013 av Baltazar94 Lenke til kommentar
smultron Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Nå er det nå slik at nazismen har ikke en gang en brøkdel så mange menneskeliv på samvittigheten som sosialismen. Og nazismen var også en form for sosialisme. Nazisme er forkortelse for nasjonalsosialisme. . Men deres mest grufulle handlinger var drevet at hat mot jødiske flyktninger fra de russiske progromene, fordi de mente de tok jobbene deres og dro landet ned i søla. TG sier jo bare sannheten, men det er det den såkalte "professoren" ikke tåler som den fanatiske sosialist han er. Det viktige for alle sosialister er at disse onde sosialistiske eksperimentene må fortsette, hvor mange mennesker som må lide eller dø bryr ikke de seg om, så lenge det ikke er dem selv som må ofres, eller må ofre noe. Sannhet? Dette er en mann som ikke engang er enig med statistikk. http://www.dagbladet.no/2013/07/15/nyheter/innvandrer/norge/frp/sv/28199496/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Offer rollen er enkelt å spille på for FRP. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det er i hvert fall ingen seriøse sosialister som kaller FRPere for "verdens avskum". Nei, men de kaller frp ere for alt mulig annet stygt, bare fordi disse frperne mener noe annet enn sosialistene selv. FRP er jo stort sett også begrenset til Norge, og kan uansett ikke kalles for "verdens avskum" Men sosialismen er internasjonal, og har skapt, og fortseter å skape ufattelige lidelser for andre mennesker. Og sosialister utfører disse ugjerningene mot andre mennesker fordi de følger ideologien helt blindt. Andre sosialister støtter dette, og bortforklarer og prøver å rettferdiggjøre ved å henvise til at andre mennesker også av og til gjør noe galt. Derfor er sosialister generellt sett onde mennesker og blant verdens avskum. Og de fleste som kaller seg kommunister vil kunne si hva som var galt med f.eks. Stalins kommunisme. Dette er riktig. Men istedenfor å beklage dette og ta avstand fra sosialisme/kommunisme fordi det uungåelig fører til slikt, så begynner de å bortforklare ogforsøke å rettferdiggjøre det hele ved å skylde på andre. Og mange kommer også med den tåpelige unnskyldningen om at dette var ikke "riktig" sosialisme, eller kommunisme. Kommunisme var navnet som Karl Marx brukte på sosialismen, så det er i prinsippet snakk om samme ideologien. Det er mer enn FRP kom med da de ble konfrontert med at Norges verste massemorder har vært medlem og hatt verv i partiet deres i ti år. Det hadde vært betryggende om de hadde tatt det alvorlig og sjekket om han hadde hatt noen innflytelse. Istedet var det offerrollen, igjen. Nå vet vi ikke hvor mange ABB drepte, eller om han drepte noen i det hele tatt. Etterforskningen var svert mangelfull, og politiet ble tatt i løgn flere ganger, og de svarte på det med nye løgner. Så ABB er kanskje morder, men vi vet ikke om han er massemorder ennå. At sosialister reagerer så sterkt på dette, kommer av at det var sosialister som ble drept. Hadde det vært folk fra FRP eller noen andre, så ville det ikke blitt mye oppstyr om dette. For sosialister så er menneskeliv bare verdt noe hvis det er andre sosialister som blir drept. Om ABB hadde vært medlem i FRP er irrelevant. Ingen spør om en morder har vært medlem av ap , men når det gjelder FRP så er dette plutselig viktig, men pussig nok bare for sosialistene. Poenget er da, hvorfor er det så viktig for sosialistene at han for mange år siden var medlem av FRP ? Det er litt skremmende at du faktisk tror på godt og ondt når det gjelder norsk politikk. Jeg tilhører venstresiden, men jeg tror ikke Erna og Siv er onde mennesker og godtar at noen synes høyrepolitikk er den veien som gagner samfunnet på sikt. Jeg ikke bare tror, men jeg vet at all politikk er av det onde. For det dreier seg ikke om kjærlighet til landet og det folket de skal styre, og å legge forholdene tilrette for at folket skal trives og ha det godt i landet. For politikerne så handler det om egen karriere, om å berike seg selv på landets og folkets bekostning, det handler om å kontrollere og undertrykke folket, og samtidig lure folket til å tro at de gjør det de gjør av "omsorg" for folket. Og det handler ikke minst for politikerne om å mele sin egen kake og få penger og ressurser til å drive med sine egne prosjekter og egen skjulte agenda. Men du tror virkelig at Jens og gjengen ønsker deg alt vondt? Tror du de konspirerer om å velte grunnloven til fordel for sharia? Det er jo en teori som mange tror på, men jeg har aldri hørt noen gi en god forklaring på hvorfor sosialister skal ha sånne interesser. Jeg ikke bare tror, jeg vet at de gjør det. Jens Stoltenberg og ap er skyld i flere ganger så mye drap og lidelser i folket enn det de beskylder ABB for. Jeg skal ikke komme inn på dette her, men listen over mord, medisinske eksperimenter på mennesker,tvangsinnleggelser av opposisjonelle osv i regi av ap er ganske lang. Grunnloven har politikerne allerede brutt og forandret mange ganger til egen fordel. Alt begynte egentlig i 1884 da politikerne kuppet makten, og begynte å samle all makt på stortinget. Dette var da den såkalte parlamentarismen ble innført. Og sist Erna Solberg var i regjering så forsøkte hun å få innført sharia i Norge. Det er mao ikke bare sosialistene som er interessert i dette,men det skjer i regi av ap og politikernes utenlandske sosialistiske arbeidsgivere. Lenke til kommentar
antih3lt Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Og nok et ja, det vil finnes utskudd, men de vil være nettopp det, dersom vi får de mijøene de springer ut av til ta tydelig avstand fra dem og deres ekstremisme. Det er for mye som ikke klikker. Geografisk konsentrerer arabere, somaliere osv på lavstatusområder, undervisningen i skolen blir dårlig, alle hvite flytter ut, som samfunn ønsker vi ikke ansette arabere og somaliere, alle de som er så vennligsinnet innstilt til innvandring, later ikke til å jobbe i human resource, vi er xenofobe, folk får ikke jobb, folk føler seg mislykket etter sine tradisjonelle verdier, folk går på gress, degenererer blir misfornøyde, hatefulle, blir internett-ekstremister og ekstreme ellers. Det er ikke all innvandring hit som er av et gode. De som støtter dette, gjør det nok av en slags tør-ikke-annet, jeg må se på meg som god, eller som et biprodukt av et generelt liberaliseringsønske. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Men deres mest grufulle handlinger var drevet at hat mot jødiske flyktninger fra de russiske progromene, fordi de mente de tok jobbene deres og dro landet ned i søla. Nazistene var ikke noe glad i jødene nei. Men de gjorde ikke noe mer grusomt mot jødene enn mot andre mennesker. Men uansett hva nazistene gjorde med jødene, så er jo ikke jøder mer verdt enn andre mennesker. Og det nazistene gjorde med jødene rettferdiggjør uansett ikke at sosialistene har drept millioner av mennesker, og ennå driver med dette. Sannhet? Dette er en mann som ikke engang er enig med statistikk. http://www.dagbladet.no/2013/07/15/nyheter/innvandrer/norge/frp/sv/28199496/ Statistikk kan fikses på av makthaverne, og det blir også gjort. Alt gjøres for å promotere islam og det sosialistiske eksperiment. Det er av samme grunn at norsk media ikke nevner forfølgelsen og massakrene på kristne og andre minoriteter som muslimene driver med i muslimske land i Afrika, midtøsten og i Asia. Lenke til kommentar
smultron Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Jeg ikke bare tror, men jeg vet at all politikk er av det onde. For det dreier seg ikke om kjærlighet til landet og det folket de skal styre, og å legge forholdene tilrette for at folket skal trives og ha det godt i landet. For politikerne så handler det om egen karriere, om å berike seg selv på landets og folkets bekostning, det handler om å kontrollere og undertrykke folket, og samtidig lure folket til å tro at de gjør det de gjør av "omsorg" for folket. Og det handler ikke minst for politikerne om å mele sin egen kake og få penger og ressurser til å drive med sine egne prosjekter og egen skjulte agenda. Jeg ikke bare tror, jeg vet at de gjør det. Jens Stoltenberg og ap er skyld i flere ganger så mye drap og lidelser i folket enn det de beskylder ABB for. Jeg skal ikke komme inn på dette her, men listen over mord, medisinske eksperimenter på mennesker,tvangsinnleggelser av opposisjonelle osv i regi av ap er ganske lang. Grunnloven har politikerne allerede brutt og forandret mange ganger til egen fordel. Alt begynte egentlig i 1884 da politikerne kuppet makten, og begynte å samle all makt på stortinget. Dette var da den såkalte parlamentarismen ble innført. Og sist Erna Solberg var i regjering så forsøkte hun å få innført sharia i Norge. Det er mao ikke bare sosialistene som er interessert i dette,men det skjer i regi av ap og politikernes utenlandske sosialistiske arbeidsgivere. Hvis sosialistene har stålkontroll på alt, burde ikke det også gjelde stemmene våre? Hvordan kan da høyre og frp vinne valget? Det får bli siste ord med deg. Det du sier henger ikke helt sammen, for å være ærlig burde du sjekkes for paranoia. Og nei, dette er ikke hersketeknikk. Det virker bare ufattelig slitsomt å gå rundt med sånne tanker. Endret 21. september 2013 av smultron 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Hvis sosialistene har stålkontroll på alt, Hvordan kan da høyre og frp vinne valget? Det er jo nettopp fordi de samarbeider, og arbeider for de samme uenlandske arbeidsgiverne,noe som jeg også var inne på i mitt forrige innlegg. Både Erna Solberg, Siv Jensen og Jens Stoltenberg har deltatt på bilderbergmøte, og har nok fått sine instrukser. Det får bli siste ord med deg. Det du sier henger ikke helt sammen. Det jeg sier henger perfekt sammen for dem som er åpen for sannheten. Men om du er sosialist så forstår jeg godt at du finner det ubehagelig å høre sannheten om sosialismen og ønsker å gi deg, og det er ok for min del. Jeg vil imidlertid oppfordre deg til å komme deg så langt bort fra denne ondskapens ideologi som du kan, før det er for sent. Endret 21. september 2013 av Baltazar94 Lenke til kommentar
smultron Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Så hvem mener DU at har rett da? Nyhetsspeilet? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Så hvem mener DU at har rett da? Nyhetsspeilet? Jeg vet ikke hva nyhetsspeilet mener om dette, for jeg bruker ikke nyhetsspeilet som kilde. Men jeg har fortalt deg sannheten om sosialismen og om politikk og de regjerende politiske partier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå