huf Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvordan er dette mulig? Visst jeg bruker <table> etter det som jeg kan, så får jeg bare en stygg tykk ramme. Hvilken tagg skal jeg bruke for å få en fil tynn "firkant" som jeg kan bestemme fargen på? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 <div style="border: solid red 1px;">Dette er litt tekst med raud ramme rundt</div> Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Hvordan skal jeg bruke den taggen til å bestemme size da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 <div style="border: solid red 1px; height:400px; width:400px;">Dette er litt tekst med raud ramme rundt</div> Du bør lære deg CSS hvis du skal drive med hjemmesider Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du kan også bruke: <table bgcolor="#000000" cellspacing="1"> <tr> <td bgcolor="#FFFFFF"> Dette gir meg en hvit rute med en svart tynn linje rundt. </td> </tr> </table> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå