Smedsrud Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Se hvordan nye Google.no blir.Verdens største søkemotor får ny design Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 I og med at jeg kan søke direkte fra adresselinjen blir egentlig google.com lite brukt. Sikkert fint og flott for de som er opptatt av design. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg -ErlendA- Skrevet 20. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. september 2013 Hvorfor skal alle ikoner og tekst plutselig se så flate ut? 10 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvorfor skal alle ikoner og tekst plutselig se så flate ut? Vet ikke om det er svaret, men Google er jo svært opptatt av mobile enheter. Mindre skjermflater begrenser vel designet? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 En måned etter at yahoo endrer logoen fra flat til skyggelagt tekst gjør google det motsatte. En av dem er ett steg foran den andre, eller etter den andre, eller noe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Flat tekst er tydeligvis tilbake, mtp at Apple akkurat har gått over til flate ikoner o.l. med iOS 7. Det er helt greit for min del. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Den vesentligste endringen Google kan gjøre for min del, er å laste Google.com istedetfor Google.no Jeg er så lei av å måtte velge .com-varianten der Google.no laster automatisk basert på IP. Endret 20. september 2013 av G 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 I dag skal jo ting være minimalistisk, effektivt og strømlinjeformet, et flatere design er jo gjerne en god start. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 lol, ser e post adressen til han Smedsrud i bildet 2 Lenke til kommentar
Schader Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Den vesentligste endringen Google kan gjøre for min del, er å laste Google.com istedetfor Google.no Jeg er så lei av å måtte velge .com-varianten der Google.no laster automatisk basert på IP. www.google.com/ncr - frem til du fjerner cookies. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Den vesentligste endringen Google kan gjøre for min del, er å laste Google.com istedetfor Google.no Jeg er så lei av å måtte velge .com-varianten der Google.no laster automatisk basert på IP. www.google.com/ncr - frem til du fjerner cookies. Eller https://www.google.com/webhp?hl=en&tab=ww gir deg google.com uansett IP-adresse. Endret 20. september 2013 av k-orm Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hva er poenget , egentlig ? Hvorfor endrer de på logoen ? Lenke til kommentar
hubar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hvorfor skal alle ikoner og tekst plutselig se så flate ut? De følger i Microsofts fotspor, noe som er bra, både IOS og Android begynte å se veldig dårlig ut før de la om. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 De følger i Microsofts fotspor, noe som er bra, både IOS og Android begynte å se veldig dårlig ut før de la om. Det er vel mer trender enn strengt tatte nødvendigheter. Det samme har jeg sett på f.eks. nettpoker-klienter. De skal alltid forandre litt på ting. Det gir dem vel en falsk trygghet over at de tror de er innovative. Men, ok. Så kommer det av og til noe godt ut av designendringer også. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Disse endringen gjør jo at mange følelser usikre på om nettsidene er ekte hvis man tillater små variasjoner i logoen og utsende på nettsidene så vil det jo være letterer å lage falske nettsider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvorfor skal alle ikoner og tekst plutselig se så flate ut? Mere ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå