Skogslik Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei Jeg har en jobb pc der jeg kun har en bruker jeg kan logge på, og har ikke passordet til admin brukeren. Er veldig irriterende da jeg kan bruke denne pcn privat, men hver gang jeg skal installere noe, enten det bare er flash eller andre ting så må jeg taste in admin passord. Noe jeg ikke har. Er det noe som helst måte og få resatt admin passordet? Samme om det blir resatt eller fjernet, bare jeg får tilgang til admin brukeren. Tar i mot alle forslag! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Du kan spørre sjefen din. Det er en grunn til at du ikke skal installere ting på den. Hvis du ikke vil gjøre det på en fornuftig måte, kan du google Hirens boot cd. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Fant en løsning nå.... Skogslik ordner opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ahh. It-avdelingen bare elsker folk som herper bedriftens datamaskiner... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Noe må dem da ha og gjøre. Men er ikke snakk om og herpe noe, bare installere noen få saker og ting. I og med at jeg betaler ekstra skatt for og ha denne pcn så skal jeg jaggu kunne bruke den til mer en og surfe på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå