knottsau Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hva på mobilen er det som avgjør hvilke apper man kan laste ned? For eks på den gamle smarttelefonen min finnes ikke snapchat i android market når man søker etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg antar versjon av Android, er ikke helt sikkert på det så korriger meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hva på mobilen er det som avgjør hvilke apper man kan laste ned? For eks på den gamle smarttelefonen min finnes ikke snapchat i android market når man søker etter det. Skjermstørrelse. Flightradar 24 kjører på alt jeg har, unntatt Samsung S5300. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Samt Android versjon. Det er noen som setter en minimumskrav til versjon av OS'et når de utvikler appen. Endret 20. september 2013 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Skjermstørelse, Android-versjon, og sikkert prosessor/grafikkløsning. De fleste apper kjører på Android 2.3 og nyere, noen kjører på 4.0 og nyere. Utviklere kan også sperre for at enheter som ikke vil fungere med appen, ikke kan laste den ned. F.eks et spill som har heftig grafikk, ikke kan kjøre på en enhet med kun en kjerne, eller lite RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå