Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle v Hull


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Makan.

 

Hvorfor ser vi ikke raske kombinasjoner i andre omgang? Hvorfor får Remy spille når han er så og si usynlig (bortsett fra tidenes bom, som sant skal sies var litt vrien)? Vi skulle så hentet Ba tilbake på lån.

 

Men ja. Det her er hva vi så i forrige sesong, hvor vi i første spiller bra (jeg vil si at vi offensivt viste oss bedre enn i sesongen vi endte på femte for eksempel), men dæven som vi kan suge bakover. Helt utrolig.

 

Pardew gjør også riktige bytter frem til Tiote kommer på. Makan til idiotisk bytte. Ville personlig sett Sammy som har gjort en god figur denne sesongen.

Lenke til kommentar

Dette er skummelt dårlig. Etter de to forrige kampene gikk jeg fra å tro på 18. plass til 10., men nå er det tilbake på bånn, merker jeg. Fy faen så dårlig. Ben Arfa og Debuchy var dårligst, men jeg ble ikke veldig imponert over Cabaye, Santon Colo, Mbiwa eller Cisse heller.

Nå fikk ikke Marveaux til mye i løpet av sine minutter på banen, men til neste kamp kunne jeg tenkt meg å se Marveaux for Cabaye og Gouffran for Cisse. Ben Arfa var pissdårlig i dag, og da er det null kreativitet å spore.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...