Snicker Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei, Har ikke så mye lyst å skru å mekke selv på MC. Hvilke verksteder kan du anbefale i Rogaland Stavanger/Sandnes området? Som er både billig og gode. Har jo bikerstreet, men de skal være ganske dyre etter hva jeg har hørt. Noen andre? Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei. Stahlen-mc kanskje? http://stahlen-mc.no/ Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Ja, har sendt dem en forespørsel. Anbefaler du dem? Dyktige folk? Gode priser? Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har ikke handlet noe derfra, men søkte rundt på nettet. Folk sier at det er god service og god service. http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=30&t=8012 Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 God service og god service. Jævlig bra service altså Du mener nok god pris og service. hehe.. Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 God service og god service. Jævlig bra service altså Du mener nok god pris og service. hehe.. Hehe, Haha ja Glemte å lese igjennom teksten før eg posta. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg er fornøyd med Stahlen MC. Har hatt Speedfighten min der noen ganger. Bra verksted og god service. I Sandnes finnes KTM Racing. Bra greier det også, etter min begrensede erfaring. Har bare vært der en gang når motoren i min Speedfight fra 1998 skar seg, og KTM Racing var eneste MC-verksted innen trilleavstand. De lurte riktignok på om jeg virkelig ville bruke penger på å fikse den gamle greia, når en nyere brukt moped kanskje er et mer fornuftig valg. Men jeg er trofast mot min gamle Speedfight. Har hatt den i årevis, og den har en viss affeksjonsverdi. De reparerte den med deler som jeg kjøpte på Stahlen. De kunne ikke skaffe Speedfight-deler hos KTM, men de kunne montere medbrakte deler. Stahlen har masse billige, brukte deler som de plukker fra MCer som skal skrotes. Billigere enn å kjøpe nytt. Endret 20. september 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå