Raggi Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 kebab-baby (784kb) sangen er Sibbe - Kebab Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Til alle som ikke er fra Rogaland. Dere vet at det er Kristian Valen som er sibbe, og som synger den sangen? Tenkte bare jeg skulle opplyse om dette. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Til alle som ikke er fra Rogaland. Dere vet at det er Kristian Valen som er sibbe, og som synger den sangen? Tenkte bare jeg skulle opplyse om dette. jada... fult klar over det Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Krutt i ræva? :-) Var det lyd på klippet, hørte ingenting? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Til alle som ikke er fra Rogaland. Dere vet at det er Kristian Valen som er sibbe, og som synger den sangen? Tenkte bare jeg skulle opplyse om dette. såg du min post? den første? kebab-baby (784kb) sangen er Sibbe - Kebab Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Var jo rå den der da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Haha den var ikke fake heller. :x Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Haha den var ikke fake heller. :x en kompis av meg som mekket lyden sammen med klippet! windows movie maker edit: ser att SnowDOG_ har gikk gjennom nye humortråder i går kveld Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 edit: ser att SnowDOG_ har gikk gjennom nye humortråder i går kveld Yup eg kjedet meg inatt eller imorges er det vel. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå