Arodem Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nettsted rapporterer om grafikkproblemer i PlayStation Store-versjonen. Les hele saken Lenke til kommentar
Varm Saus Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dette fikses sikkert. Blir digge loading times med en SSD i min ps3 Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Misvisende overskrift, den digitale versjonen sliter ikke i det hele tatt. Ræva hardware sliter med nye spill (enda GTA V på dagens konsoller ikke akkurat kan skryte av ny og super grafikk). Synd spillet ikke kommer til PC. 5 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Overskrifta var ikkje misvisande. Den diskbaserte versjonen kjøyrer utan særleg med popups, det gjer HDD-versjonen til gangs! At GTA V ikkje kom til din platform er synd, men ingen vits å surmule over det 4 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Misvisende overskrift, den digitale versjonen sliter ikke i det hele tatt. Ræva hardware sliter med nye spill (enda GTA V på dagens konsoller ikke akkurat kan skryte av ny og super grafikk). Synd spillet ikke kommer til PC. enig, er nok egentlig ikke spillet selv om sliter, er at hardwaren på konsollen er for treg til å laste inn ting. et hint, dropp trege konsoller og lanser spill til pc, er der de hører til. 9 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er vel slikt som skjer når ting må kjøre på over 8år gammel hardware. Håper spillet kommer på pc eller neste generasjon konsoller, noe annet ville vært merkelig. Jeg kan overleve med at det ikke kommer på pc (selv om jeg spiller på pc 99% av tiden) så lenge det kommer på en plattform med bedre hardware enn PS3/Xbox360. 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Misvisende overskrift, den digitale versjonen sliter ikke i det hele tatt. Ræva hardware sliter med nye spill (enda GTA V på dagens konsoller ikke akkurat kan skryte av ny og super grafikk). Synd spillet ikke kommer til PC. les og hør før du kommenterer, dette er eit ganske kjent problem nå siden release datoen. om du også hadde sett videon der dei bruker SAME hardware på begge testene med disc og DDL versjonen, ser du veldig stor forsjell. sant er hardware som holder tilbake men poenget er fårsat at overskriften er ikkje misvisende...den "sliter" samenlignet med disc versjon hardwaren er ikkje ræva når målet deirast var fårsat til ps3/xbox360 generasjonen.....pc kommer sikkert ikkje før ps4 versjonen slika t du får ein "hd" utgave Endret 20. september 2013 av BonBattery 1 Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dette fikses sikkert. Blir digge loading times med en SSD i min ps3 ssd vil ikke ha noe å si når man instalerer dem på ps3, spillene kompeserer ikke for ssd. rett og slett ikke vits Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har også digital versjonen, og har problemer med fps loss. lagger litt når det skjer mye. andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 jeg har lastet spillet ned og opplever ikke noe problemer eller lagt merke til sene pop-in opplegg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er vel slikt som skjer når ting må kjøre på over 8år gammel hardware. Håper spillet kommer på pc eller neste generasjon konsoller, noe annet ville vært merkelig. Jeg kan overleve med at det ikke kommer på pc (selv om jeg spiller på pc 99% av tiden) så lenge det kommer på en plattform med bedre hardware enn PS3/Xbox360. 110mill brukere vs 10 mill brukere er non godt nok argument for R*. Selv har jeg null problemer med PSN utgaven av GTAV og opplever kun darling frame rate. Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Overskrifta var ikkje misvisande. Den diskbaserte versjonen kjøyrer utan særleg med popups, det gjer HDD-versjonen til gangs! At GTA V ikkje kom til din platform er synd, men ingen vits å surmule over det Det skyldes utelukkende trege harddisker og har INGENTING med om det er disk eller nedlastbar versjon. Installerer du hele diskversjonen får du samme problem (eller som på xbox, installerer spilledisken i tillegg til install-disken). "Min plattform" er xbox 360, playstation 3, wii u, PC og 3ds. Jeg er fornøyd med 2/5, men mener spillet ikke fungerer optimalt der det ble gitt ut. 1 Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 les og hør før du kommenterer, dette er eit ganske kjent problem nå siden release datoen. om du også hadde sett videon der dei bruker SAME hardware på begge testene med disc og DDL versjonen, ser du veldig stor forsjell. sant er hardware som holder tilbake men poenget er fårsat at overskriften er ikkje misvisende...den "sliter" samenlignet med disc versjon hardwaren er ikkje ræva når målet deirast var fårsat til ps3/xbox360 generasjonen.....pc kommer sikkert ikkje før ps4 versjonen slika t du får ein "hd" utgave Du tar feil, installerer du spillet fullstendig med trege standarddisker får du samme problem (eller om du på xbox 360 installerer play disken i tillegg til install disken). Har du f.eks kjøpt en SSD til PS3'en din er det INGEN forskjell. Altså "sliter" ikke en versjon mer enn de andre, det er hardware som utgjør forskjellen. Lenke til kommentar
tovleander Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Dette "problemet" har jeg opplevd på disk-basserte versonen også. Dog i mindre grad et det sies på den digitale versonen. Samme problem jeg har på pc spill hvor skjermkortet ikke er "raskt" nok. Forøvrig ikke eneste ps3 spill jeg eier som har dette problemet. Gutter, koden som ble lekket av xbox versonen, er en PC kode. Så spillet er laget på pc, og portet til konsollene. http://www.cinemablend.com/games/GTA-5-XML-Code-Points-Exclusive-PC-Feature-PC-Was-Lead-Platform-59220.html Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Overskrifta var ikkje misvisande. Den diskbaserte versjonen kjøyrer utan særleg med popups, det gjer HDD-versjonen til gangs! Har klokket inn nesten tyve timer med den digitale versjonen til PS3, og hr knapt merket noe som helst til pop-ups. En og annen har jo en bygninger eller noe dukket opp i horionten, men det er ikke akkurat noe jeg legger merke til. Jeg kan trygt anbefale den digitale versjonend til de som ennå ikke har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Gutter, koden som ble lekket av xbox versonen, er en PC kode. Så spillet er laget på pc, og portet til konsollene. Selvsagt er det laget på PC. Det er vel ingen som tror utviklere sitter og programmerer direkte på PS3er og XBer? Det betyr derimot ikke at spillet er laget for PC. At det er hint til PC og andre plattformer i koden er bare fordi en god del av koden er standardkode de bruker i alle spill for å spare tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ganske brutalt. Er glad jeg gikk for den gode gamle fysiske løsningen! 1 Lenke til kommentar
TheDJGabizz Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 ser ut som akkurat samme feil som mange PC brukere hadde med IV. Lenke til kommentar
httr3332 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har PSN versjonen og opplever veldig dårlig framrate. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har det noe for seg å oppgradere min 1st gen PS3 60gb HDD til en nyere HDD eller SSD? Kunne kanskje trengt litt mer plass og om jeg kunne fått ned lastetidene eller noen andre typer forbedring i ytelsen hadde det vært supert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå