miceagol Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg ser etter et mATX-kabinett som dekker følgende: Relativt kompakt. Trenger bare plass til 1x5,25", 1x3,5" og 1x2,5", dog 5,25"-plassen må være vannrett. Plass til 3 vifter på minst 120mm. En skal være til lukket vannkjøling, så en 140mm-plass hadde også vært kjekt. USB3 i front Helst så lite skruing som mulig Enkel åpning av sidedør Laget av aluminium eller annet solid materiale Ikke "glassdør" Noen som har gode tips? Pris er uvesentlig. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Stemmer også for Corsair 350D. mye boks for pengene.Får plass til corsair sin 2x140mm vannkjølingsgreie i toppen, samt 2x140mm vifter i front og 1x120mm bak. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 http://www.prisjakt.no/product.php?p=2131792 Plass til sli. Og radiatorer. Har mini atx versjonen selv og er meget fornøyd Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Endte opp med å kjøpe Silverstone TJ08-E, som er ganske kompakt og fikk gode kritikker. Corsair 350D er ikke særlig kompakt for å være mATX-kabinett (den er jo omtrent like stor som det gamle ATX-kabinettet mitt, Cooler Master Mystique 631). Jeg gikk bort ifra kravet om vannkjøling, siden jeg valgte luftkjøling likevel. Utifra diverse tester jeg leste ga ikke vannkjøling særlig gevinst i temperatur ift. den økte støyen man fikk. Gikk for en Noctua NH-U14S CPU-vifte. Vurderte ikke BitFenix Prodigy M, da det forslaget kom litt sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå