Smedsrud Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Selskapets største grafikkkjerne noen sinne.Dette kan være spesifikasjonene på AMDs neste skjermkort Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Glem det jeg skrev x) Endret 20. september 2013 av aerandir92 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Og da blir det 20nm til våren?? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 blir varmt dette da. ellers er det jo altid spennende med nye skjermkort Lenke til kommentar
oyso Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 dette blir spennende tro om Nvidia kommer etter med noe nytt kort ? 790 kansje Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Håper på gode kjølere. 1 Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 dette blir spennende tro om Nvidia kommer etter med noe nytt kort ? 790 kansje Ja, det kommer nye Nvidia kort med bilde av Hello Kitty og Inspector Gadget....."kansje" 1 Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Og da blir det 20nm til våren?? Det blir nok heller h2 2014 tidligst. Tar litt tid å designe og å produsere en GPU Lenke til kommentar
plaank Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Grafikkkjerne. Ble artikkelen skrevet på vei hjem fra bussstoppet? 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Techpowerup oppgir 3DCenter.org som kilde: http://www.3dcenter.org/news/erste-spezifikationen-zu-amds-hawaii-grafikchip Hvorfor bruker dere ikke heller originalkilden framfor å oversette noe som allerede er oversatt og tolket på nytt? Disse tallene er forøvrig bare hva 3DCenter.org tror spesifikasjonene kan være, og det har vært minst 30 slike forslag allerede. Personlig tviler jeg sterkt på at AMD legger inn 4 geometry engines og samtidig øker antall CUs til 44, jeg tror ikke det er plass til så mye på en 430mm^2 stor brikke. 2 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Og da blir det 20nm til våren?? Det står 28nm.. kansje skrivefeil? Greit nok at dem lager den litt større, jeg bare lurer på hvor mye raskere en titan den blir, for dobbeltkjerne har ganske mange problemer, spesielt hvis man inkluderer driverproblemer amd har tilvanlig.. så hvis ikke korte kan betale for segselv i kraft, så er det jo ingen vits i å investere :\ Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Og jo flere som vil ha et slikt nytt kort, jo mer dyrt blir det?Selvfølgelig, hvis man kan anta at en masse folk vil kjøpe et nytt kort uansett, så kan man kanskje bare sett opp prisen først som sist.Ugh, håper ikke dette koster mer enn 3.000. Synes ikke grafikkort burde koste mer enn et par tusenlapper. Endret 26. oktober 2013 av Decoman Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ugh, håper ikke dette koster mer enn 3.000. Synes ikke grafikkort burde koste mer enn et par tusenlapper. Fordi...? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ugh, håper ikke dette koster mer enn 3.000. Synes ikke grafikkort burde koste mer enn et par tusenlapper. Fordi...? Hva mener du med "fordi?" Hva vil du at jeg skal si? Dette er et slags uttrykk for min betalingsvilje. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Og da blir det 20nm til våren?? Det står 28nm.. kansje skrivefeil?Greit nok at dem lager den litt større, jeg bare lurer på hvor mye raskere en titan den blir, for dobbeltkjerne har ganske mange problemer, spesielt hvis man inkluderer driverproblemer amd har tilvanlig.. så hvis ikke korte kan betale for segselv i kraft, så er det jo ingen vits i å investere :\ Hvilke driverproblemer er det AMD har? 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hva mener du med "fordi?" Hva vil du at jeg skal si? Dette er et slags uttrykk for min betalingsvilje. Heldigvis finnes det alltid kort i prisklassen 1500-2500. Men at ingen kort skal kunne koste mere er ganske egoistisk tenkt. 3 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Håper de for første gang evner å lage en stock kjøler som ikke er helt ubrukelig. Gjør de det så blir det kjøp på meg. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Heldigvis lager nVidia kjempebra stockkjølere.. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Heldigvis lager nVidia kjempebra stockkjølere.. Nevn en kjøler av dem som ikke fullstendig knuser tilsvarende AMD kjøler så er du flink. Og jeg trenger vel bare si 780 kjøleren så skjønner du hvor idiotisk den kommentaren var? Beklager men AMDs stockkjølerne har ikke vært brukbare på lenge. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Håper de for første gang evner å lage en stock kjøler som ikke er helt ubrukelig. Gjør de det så blir det kjøp på meg. Er du vaksinert mot å kjøpe Asus eller MSI eller HIS eller noen av de andre produsentene sine kort som kan leveres med utmerkede kjølere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå