Zlandex Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hei, har en ekstern harddisk som jeg har slettet noen filer fra, men vil slette slik at ingen noen gang kan se at dem ble slettet.. veldig viktig.. Hvordan får jeg dette til ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har du nyere Windows enn XP, så trenger du bare formatere. Så må du slå av haken for "Hurtigformatering". Lenke til kommentar
Zlandex Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Jeg skal helst la det som er på den nå, være der. Bare slette historikken over gamle slettinger. har windows xp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 OK, du skal bare wipe slettede filer. CCleaner kan gjøre dette. http://www.piriform.com/docs/ccleaner/using-ccleaner/wiping-free-disk-space Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg skal helst la det som er på den nå, være der. Bare slette historikken over gamle slettinger. har windows xp. Kva mener du her? Det finnes ingen historikk over gamle slettinger i filsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå