LarZen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Mus + tastatur Grøss Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Mus og tastatur til FPS og RTS, gamepad til resten. Så og si. (ok da, greia er at begge deler funker best til diverse typer spill). Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Grøss Ikke alle som klarer seg uten auto-aim 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Gamepad uten autoaim funker og. Ikke alle som klarer å mestre gamepad 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Ikke alle som klarer seg uten auto-aim Spiller for å ha det gøy jeg så auto-aim eller ikke kunne jeg ikke bry meg mindre om. Har hengt over et tastatur å spilt siden før musa ble introdusert til FPS sjangeren og kan ikke si jeg savner hverken presisjonen eller måten en sitter å spiller på. Endret 20. september 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Gamepad uten autoaim funker og. Ikke alle som klarer å mestre gamepad Bare så synd du ikke kan slå det av på spillene Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 På noen kan du, på andre ikke. Har også blitt en ekkel greie på pc, hvor vi må i menyene og skru av auto-aim. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Mus + tastatur Grøss derp 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 I stede for å spørre utviklere om kontrollen, hadde det ikke vært en bedre ide å spørre profesjonelle e-sport deltagere. Det er tross alt de som merker kontrolldesignet best i sin daglige jobb, ser ikke helt at utviklere har noe kompetanse å bidra med der... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ingen kompetanse, for utviklere spiller ikke selv. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 I stede for å spørre utviklere om kontrollen, hadde det ikke vært en bedre ide å spørre profesjonelle e-sport deltagere. Det er tross alt de som merker kontrolldesignet best i sin daglige jobb, ser ikke helt at utviklere har noe kompetanse å bidra med der... Som ungdommen sier, LOL. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ingen kompetanse, for utviklere spiller ikke selv. Det er ingenting med å være spillutvikler som sier at du sansyndligvis bruker mye tid med kontrolleren i hånden, og for små spillsesjoner så klarer man seg fint med selv en dårlig kontroller. En spillutvikler har aldri hatt mulighet til å forandre kontrolleren til den konsollen de utvikler for, så hvorfor skulle de bygget opp noe kompetanse? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hæ? Ved å spille spill, vel. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ro ro til fiskeskjær! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hæ? Ved å spille spill, vel. *facepalm* Det er ingen bevis som antyder at spillutviklere spiller mye spill, hvor har du fått denne absurde tanken i hodet ditt? Hvis du ønsker tilbakemeldig på hvor god en bli er å kjøre spør du ikke en fabrikkarbeider hos toyota, du spør en profesjonell sjåfør. 1 Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mus + tastatur Er for helsike ingen kontroller. På grunn av kb/m spiller jeg ikke på PC. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Føles ut at det er kunn meg som liker PS3 kontrollen.. Haha, etter å ha brukt DS4 Kontrollen en god stund, så var PS3 kontrollen forferdelig å bruke igjen. Nå ser jeg det folkes.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå