Alex Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Sykkelen er jo helt gal i hodet! Endret 27. oktober 2013 av Alex Francisco Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 The Hoff To stk fra Crewet laget en del mayham i LS Wonder how.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kom hjem og fant bilen min i denne tilstanden Så jeg syklet litt på den 2 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg og aleksandrius kjedet oss heftig. Fryktelig mørkt, men følger du bremsesporene burde du klare å finne lukeparkeringen min. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg og en tilfeldig fiende ble enige om kort våpenhvile for å ta bilde av bilen han vokste ut av. 1 Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) syns det her var en fin parkering Endret 19. desember 2013 av Danbjo Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Post de bildene du er mest stolt av. Jeg er bare newbie enda, så jeg er seff. ganske så stolt av følgende prestasjon. Muligens høyeste punktet på "øya" med bil !! Flere bilder fra samme arbeidsøkt (på PS4): Nyte utsikten Utgangspunkt for denne heisaturen på kartet Altså denne "bil"-løypa, med utgangspunkt i denne broen OGSÅ, brukte jeg bilen for å hoppe utfor fjellet helt uten fallskjerm. "negermannen" min overlevde mirakuløst. Helt absurd. Måtte hjelpe med bilmotor, på fjellpartier hvor bilen ellers ville ha stanset midt i fjellet. Inntil bilmotor var kaputt. Det skjedde HER (og slik så bilen ut etterpå), like ved sagbruket. Undergang er til jernbanen like ved - for regnvannet eller noe sånn: Endret 24. november 2014 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Og her er et stemningsbilde. På sykkeltur i fjellet: Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Noen fra de siste dagene her i gården, Xbox One 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Moderatormelding Innlegg fra en lignende tråd har blitt flyttet over til denne tråden for å unngå duplikat 2 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Poster litt fra PS4 2 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 On top of the world! med Hydra'n Det var visst forseint... Det gikk heldigvis fort og tror neppe hun skjønte hva som traff henne (en topp trimma zentorno flyvende i halvannen meters høyde) Rat i solnedgang Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 (endret) Det ble nok en del sure spillere idag i GTAO PC med bruk av Mod Menu:) Endret 28. april 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå