MathiasOslo Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg må nesten bare le når jeg hører folk fra den røde siden kalle FRP for rasister. Jeg kan like greit kalle dere for kommunister, det er jo like sant. Man må i dag akseptere at: - Norge skal boligområder(ala ghetto) med bare innvandrere, deriblant skoler som ikke lenger har norske barn. - At muslimene i politiet skal få gå med religiøse hodeplagg, fordi det er jo ikke lov til å mene at politiet skal være nøytralt. - Moskeer bygges ut - Oppimot 100 % av overfallsvoldtekter som begås i Oslo er av innvandrere, vi må alikevel ta inn flere. - At Innvandrere snylter på statskasse vår - Å bli ranet på vei hjem fra byen(det er jo alltid av hvit, 100% etnisk norsk fyr ), gå hjem med et smil. - At islam/muslimene ALLTID vil jobbe for sin kultur, meninger, holdninger, og innføre det i Norge. Er man imot noe av dette så er man automatisk rasist. Det er ikke lov å være imot kulturendring uten å være rasist. Jeg er lei av dette pisset. Jeg har mange venner som er innvandrere, jeg driter vel langt i om de er gule, grønne eller rosa. Det er forskjell på å være rasist og være imot at Norge skal bli nye Malmø. Men det får dere vel aldri inn i knollen deres. Funfact: Oslo er det nærmeste i Norge vi kommer Malmø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå