herzeleid Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Motstanden som du sier til "gode innvandrere". Jeg prøvde akkurat å lese gjennom den siste siden igjen for å se om jeg missforstår her, men den setningen gir meg absolutt ingen ting. Kan du være så snill å utdype hva du mener? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er du imot alkohol ogsaa? Stopper du alkohol forbruk sparer du mange mer liv/ Mot asfalt også...kan ikke la antatte voldteksmenn gå på godt underlag. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Mot asfalt også...kan ikke la antatte voldteksmenn gå på godt underlag. Din latterligjørelse av et meget alvorlig problem gir inntrykket at empatiet for de som blir voldtatt ikke er hovedgrunnen til motstanden til innvandring. 3 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Din latterligjørelse av et meget alvorlig problem gir inntrykket at empatiet for de som blir voldtatt ikke er hovedgrunnen til motstanden til innvandring. Latterliggjør ikke et problem, men din beskrivelse av "problemet". Ellers har jeg ikke tatt til orde for noe "mot innvandring". Det er kun din rasisme som gir deg de fordommene. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Latterliggjør ikke et problem, men din beskrivelse av "problemet". Alkoholisme er et stort problem. Mange dør av alkohol relatert årsaker, problemet er mye større enn innvandring relatert voldtekter. Hvorfor er fokuset i disse fora større på innvandring relatert kriminalitet enn på mange andre større problemer? Kan det være at de som dør og lider av andre årsaker enn voldtektene har mindre verdi? Eller er det at dere har andre større grunner enn empati for voldtekt relatert ofrene som årsaken til innvandring motstanden?Ellers har jeg ikke tatt til orde for noe "mot innvandring". Det er kun din rasisme som gir deg de fordommene. Jeg kan ikke bli rasistiske mot deg. Jeg vet ikke en gang hvordan du ser ut eller din rase. Det jeg vet er at innvandring stopp er en mulighet for deg og du jobber hardt for å vise innvandring relatert voldtekter. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Alkoholisme er et stort problem. Mange dør av alkohol relatert årsaker, problemet er mye større enn innvandring relatert voldtekter. Hvorfor er fokuset i disse fora større på innvandring relatert kriminalitet enn på mange andre større problemer? Kan det være at de som dør og lider av andre årsaker enn voldtektene har mindre verdi? Eller er det at dere har andre større grunner enn empati for voldtekt relatert ofrene som årsaken til innvandring motstanden? Jeg kan ikke bli rasistiske mot deg. Jeg vet ikke en gang hvordan du ser ut eller din rase. Det jeg vet er at innvandring stopp er en mulighet for deg og du jobber hardt for å vise innvandring relatert voldtekter. Det er så, dog hva du i ditt rasistiske sinn legger til av fantasier kan jeg ikke hjelpe deg med. Finnes sikkert noe piller for møkkete vann. Det sier seg selv om statisk er en overrepresentasjon av utlendinger som utførerer en handling som er uønsket, så tilfører man altså ikke flere til den gruppen. Sammenligningen med alkohol blir da tåpelig, og med litt omløp er det mulig å se at man ikke vil dyrke somaliere på hjørnet om man forbød somaliere å entre rike, alkohol eller khat derimot. Tallene er klinkende klare. Utlendinger voldtar statistisk langt oftere enn nordmenn, og i noen grupper av voldtekt er de i faktisk flertall. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det er så, dog hva du i ditt rasistiske sinn legger til av fantasier kan jeg ikke hjelpe deg med. Finnes sikkert noe piller for møkkete vann. Det sier seg selv om statisk er en overrepresentasjon av utlendinger som utførerer en handling som er uønsket, så tilfører man altså ikke flere til den gruppen. Sammenligningen med alkohol blir da tåpelig, og med litt omløp er det mulig å se at man ikke vil dyrke somaliere på hjørnet om man forbød somaliere å entre rike, alkohol eller khat derimot. Tallene er klinkende klare. Utlendinger voldtar statistisk langt oftere enn nordmenn, og i noen grupper av voldtekt er de i faktisk flertall. Jeg utfordrer deg til å vise hva jeg har skrevet som er rasistiske. Innvandring og alkohol problemet har jeg ikke lenket annet enn alkohol problemet I Norge er større enn innvandring relatert voldtekter. Alkohol forbud har ingen innflytelse til voldtektene og det har jeg aldri sagt ellers. Det jeg har sagt er at flere folk I disse fora bryr seg lite om andre større problemer (som alkohol) enn voldtekt problemet. Det ser ut som hykleri når empati brukes som hovedargumentet mot innvandring. At utlendinger overrepresenteres er ikke poenget. 2 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Jeg utfordrer deg til å vise hva jeg har skrevet som er rasistiske. Din antakelse over "ariskhet" samt at meningene er bundet opp til denne. Du er dermed en rasist. Innvandring og alkohol problemet har jeg ikke lenket annet enn alkohol problemet I Norge er større enn innvandring relatert voldtekter. Alkohol forbud har ingen innflytelse til voldtektene og det har jeg aldri sagt ellers. Så hvis man da blir kvitt alkohol og utlendinger slår man altså to fluer i ett smekk? Det jeg har sagt er at flere folk I disse fora bryr seg lite om andre større problemer (som alkohol) enn voldtekt problemet. Det ser ut som hykleri når empati brukes som hovedargumentet mot innvandring. At du har problemer med rasjonelle og logiske argumenter, og linker dette opp mot en automatisk trang til å beskytte "utlendinger" er vel strengt tatt heller ikke empati. Så det du da heller bør, er å slutte anklage andre for "lite empati" og ikke minst "feil empati". At utlendinger overrepresenteres er ikke poenget. Jasså? Derfor man kan si at "undervisning av gutter i barneskolen" er et godt og effektivt tiltak? Hvem som voldtar, og hvem som voldtaes er gode poenger, og de store mørketall for falsk anmeldelser. Hvis ikke man er villig til å se på dette så har man faktisk ikke noen poeng overhode. Endret 25. september 2013 av norskgoy Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Motstanden som du sier til "gode innvandrere". Savner fortsatt ett svar fra det på hva du mener. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Din antakelse over "ariskhet" samt at meningene er bundet opp til denne. Du er dermed en rasist. Støtte eller motstand til innvandring har ingenting å gjøre med din rase. Å tro at bare hvite folk er imot innvandring er rasistiske. Din argumentasjon er dermed rasistiske hvis du mener å si at fordi jeg mente du var imot innvandring måtte jeg derfor mener du var hvite. Fordi jeg har ikke sagt noe om din rase men bare din mening om innvandring er din påstand tåpelig, ulogisk og antagelig rasistiske Endret 25. september 2013 av jjkoggan Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Savner fortsatt ett svar fra det på hva du mener.Beklager, jeg misforsto ditt tidligere innlegg og derfor fikk et falsk inntrykk. Jeg tok feil Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Støtte eller motstand til innvandring har ingenting å gjøre med din rase. Å tro at bare hvite folk er imot innvandring er rasistiske. Din argumentasjon er dermed rasistiske hvis du mener å si at fordi jeg mente du var imot innvandring måtte jeg derfor mener du var hvite. Fordi jeg har ikke sagt noe om din rase men bare din mening om innvandring er din påstand tåpelig, ulogisk og antagelig rasistiske To rasister i diskusjon altså. Så flott. Velkommen til klubben. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Beklager, jeg misforsto ditt tidligere innlegg og derfor fikk et falsk inntrykk. Jeg tok feil no worries. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hva er det du prøver å si egentlig? Eliminere innvandring? Det er mange tiltak og lover som setter nordmenn i større fare enn før. Er dette ditt fokus? Det er nok ingen større fare nokon nasjon har stått ovanfor, utanom innvasjon, enn slik innvandring vi har i dag. Spesielt når det gjelder folk med slik oppførsel som vi får her til lands. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 To rasister i diskusjon altså. Så flott. Velkommen til klubben. Jeg har ikke sagt noe som tyder på rasisme, det er din fantasi Det er ikke rasistiske nødvendigvis å støtte innvandring eller ikke og det er ikke rasistiske å mene at andre er imot innvandring Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Jeg har ikke sagt noe som tyder på rasisme, det er din fantasi Det er ikke rasistiske nødvendigvis å støtte innvandring eller ikke og det er ikke rasistiske å mene at andre er imot innvandring Selvsagt. Ellers er jeg uenig at du ikke er en rasist, og at du har uttrykt rasistiske meninger. Kan jo være et "falskt" intrykk vel å merke. Endret 25. september 2013 av norskgoy Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Selvsagt. Ellers er jeg uenig at du ikke er en rasist, og at du har uttrykt rasistiske meninger. Kan jo være et "falskt" intrykk vel å merke. Da må du finne på noe rasistiske ord jeg har skrevet å støtte din påstand annet enn å tro du var imot innvandring Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 For ordens skyld, jeg har ikke sett "jjkogan" komme med noe rasistisk, så med mindre "norskgoy" kan vise til noe konkret foreslår jeg at vi dropper akkurat dette. Navnekalling ødelegger kun diskusjonen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 For det første, ja jeg vil si at det er forskjell fra fest voldtekt og overfallsvoldtekt hjem fra byen. - Fest voldtekt i veldig mange tilfeller tror jeg det dreier seg om feil signaler og misforståelser mellom partene. Mange blir nok "halveis" uskyldig dømt her, mange kvinner som angrer etterpå og lignende. Selvsagt ikke i alle tilfeller. - Overfallsvoldtekt hjem fra byen er det ingen tvil om skyld, det er ren voldtekt uten grunn til tvil. For det andre: Det er lite relevant uansett hvis det forsatt er flest innvandrere på en type voldtekt. Det faktum at det er så mange innvandrere som driver med overfallsvoldtekt er skremmende, og det må bekjempes. Det skyldes vår banale innvandringspolitikk. Det er vel ikke sikkert at "fest-voldtekt" alltid er lettere å takle for offeret? En overfallsvoldtekt er ofte mer fysisk brutal, men hva med den psykiske sårene av å ha blitt voldtatt av noen du stolte på? To Frp tillitsvalgte voldtektsannmeldt Hva når de veldannede menneskene du tror deler ditt eget "verdisyn" plutselig forandres til frådene hensynsløse psykopater? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det er vel ikke sikkert at "fest-voldtekt" alltid er lettere å takle for offeret? En overfallsvoldtekt er ofte mer fysisk brutal, men hva med den psykiske sårene av å ha blitt voldtatt av noen du stolte på? To Frp tillitsvalgte voldtektsannmeldt Hva når de veldannede menneskene du tror deler ditt eget "verdisyn" plutselig forandres til frådene hensynsløse psykopater? Kvinnen er altså to personer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå