kjekkealex Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hei, hadde en frikveld hjemme og tenkte jeg skulle kjøre på med GTA. Det gikk ikke! Kjøpte GTA fra psn og skulle kjøre i gang med nedlasting. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde nok lagringsplass. Etter mye frem og tilbake slettet jeg alt på Ps3en. Har fortsatt ikke nok plass. Hva gjør jeg? Kjipt i kaste spenn ut av vinduet! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hvor mye er totalplassen på PS3en din? Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 30 av 37 gb ledig! Tenkte at eneste løsning var at jeg må investere i en ny harddisk men hvor får jeg tak i det på dagen imorgen, Elkjøp? Ganske blank på dette området Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tja du må vell kjøpe en harddisk, skal vist ikke være vanskelig å installere en. Men GTA tar vell 12 gig å installere, og er 18 totalt så da burde du vell ha plass.. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Står at jeg ikke har nok system minne! Så er noe rart ja Fryktelig irriterende når man vil spille. Ingen som har hàtt lignende problem? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Du må ha minst 36-37 gb ledig for å laste ned GTA V. Det regner jeg med blir vanskelig, så er nok redd du må kjøpe en hardisk og bytte den ut i PS3'en. Dette er dog veldig lett, jeg gjorde det selv før jeg lastet ned GTA V, tar bare 5 minutter. Så enten må du kjøpe en disk, ellers kan du jo sjekke om du har en gammel bærbar PC liggende som du ikke bruker lenger? Endret 19. september 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå