Aryvandaar Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg ser ikke på TV. Det hender at jeg gjør det mens jeg sitter med venner eller familien men jeg bare blokkerer all dritten og later som at jeg følger med. Det er bedre å lese nyheter i avis eller på Internet syns jeg, fordi det er lettere å være kritisk til det du leser. Lenke til kommentar
Pratsom Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Jeg ser ikke på TV. Eier ikke TV for så vidt, så har blitt vand til det. Dog ser jeg på en eller annen film på kino eller på netflix hvis jeg kjeder meg. Synes det er digg å slippe dritt-reklame og Tv show for hjernedøde marker. Savner ikke TV i det hele tatt. Edit: Jeg er veldig glad i dokumentarer, så pleier ofte å se på det på mac`en. Endret 20. januar 2014 av Pratsom Lenke til kommentar
vnavn Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Utrolig bra om folk klarer å holde seg unna tv´n og den ubevisste påvirkningen i ulike medier til enhver tid. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hva er vitsen med TV, når norges eneste sebare kanal ligger gratis på nettet? Jeg kastet TV-en min for snart 8 år siden. Har aldri angret. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jævlig kjekt å bruke TV når man skal se filmer og serier. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg ser heller ikke på TV! Eller, jeg ser jo på skjermen, men jeg bruker den kun til Netflix og spill .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå